کد خبر: 69511 A

سعید عزت اللهی| پرسپولیس| استقلال

سعید عزت اللهی استقلال را می‌خواهد | ستاره تیم ملی به پرسپولیس نه گفت؟

سعید عزت اللهی استقلال را می‌خواهد | ستاره تیم ملی به پرسپولیس نه گفت؟

ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت مدعی شد عزت اللهی به مدیران اعلام کرده در صورتی که برای ادامه کار در ایران قصدی داشته باشد، فقط پیراهن استقلال را برتن خواهد کرد.

ایران آرت: سعید عزت‌اللهی هافبک تیم ملی به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده است اگر در خارج از کشور به فوتبالش ادامه ندهد پیراهن استقلال را خواهد پوشید.

به گزارش ایرنا، سعید عزت‌اللهی هافبک تیم ملی در برنامه نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال قرار دارد و به همین خاطر پیشنهاد عقد قرارداد به او داده شده است.

هافبک تیم وایله دانمارک که به تازگی به لیگ دسته اول فوتبال این کشور سقوط کرده، اکنون در ایران به سر می‌برد و هنوز تصمیمی برای فعالیت جدیدش نگرفته اما به مدیران اعلام کرده در صورتی که برای ادامه کار در ایران قصدی داشته باشد، فقط پیراهن استقلال را برتن خواهد کرد.

مذاکرات باشگاه استقلال با پدر سعید عزت‌اللهی همچنان ادامه دارد و طرفین امروز نیز گفتگوهایی را انجام دادند.

سعید عزت اللهی

همچنین خبر ورزشی نوشت: طی ۱۰ روز گذشته از سعید عزت اللهی به عنوان بمب نقل و انتقالاتی بین تیم‌های سرخابی یاد می‌شود.

در شرایطی که اکثر رسانه‌ها در ارتباط با تیم بعدی سعید عزت اللهی از پرسپولیس یاد می‌کنند و این که شماره ۶ تیم ملی فوتبال کشورمان فصل آینده با پیراهن شاگردان یحیی گل محمدی به لیگ برتر برگردد را بیشتر از هر احتمالی در نظر گرفته‌اند. گرچه افراد نزدیک به باشگاه استقلال نسبت به این اخبار چندان توجهی ندارند.

یک فرد مطلع در باشگاه استقلال در این باره به خبر ورزشی گفت: «اقدامات ما برای یارگیری از حدود یک هفته پیش و زمانی که از حضور جواد نکونام در راس کادر فنی تیم مان مطمئن شدیم استارت خورده و در این مدت درصدد بودیم تا بهترین نفرات در بهترین شرایط با قراردادهای مالی معقول به جمع اعضای تیم بپیوندند».

این فرد آگاه که نمی خواست نامش فاش شود، در این باره که آیا سعید عزت اللهی هم جزو گزینه‌های استقلال قرار دارد یا نه، توضیح دقیقی در این باره نداد اما این موضوع را رد نکرد و به خبرورزشی گفت: «مادامی که تصویر بازیکنی را با پیراهن تیم جدیدش ندیده‌اید مطمئن باشید هنوز این احتمال وجود دارد که در تصمیماتش تغییراتی به وجود بیاید».

او گفت: «در باشگاه استقلال کمیته‌ای تشکیل شده که اعضایش تحت نظر جواد نکونام در حال مذاکره و رایزنی با مهره‌های مورد نظر سرمربی محترم تیم هستند. مطمئن باشید خیلی اتفاقات در دقیقه  تغییر می‌کنند. ما درباره فوتبال حرف می‌زنیم و بارها در این ورزش ثابت شده در واپسین لحظات و با یک گل، نتیجه مسابقه زیر و رو شده است».

این فرد آگاه گفت: «حالا هم همانطور که دیگران در فصل نقل و انتقالات برای یارگیری در تکاپوی جذب مهره های خوب هستند، مجموعه استقلال هم با تمام قدرت در این باره در تلاش است تا بهترین نفرات مورد نظر سرمربی محترم تیم به استقلال بپیوندند».

ناگفته نماند؛ قرار است تمرینات استقلال از فردا برای حضور در لیگ برتر بیست و سوم استارت بخورد. گفته می‌شود فعلاً بازیکنان قبلی استقلال در تمرین حضور پیدا می‌کنند و احتمالاً از هفته آینده و با شروع عقد قراردادهای داخلی با بازیکنان تازه وارد یا تمدیدی، استقلال با تعداد نفرات بیشتری تمریناتش را ادامه خواهد داد.

 

استقلال پرسپولیس سعید عزت اللهی
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    دقیقا برعکس اعلام شده است.
    سعید عزت اللهی عزیز اگردرایذان بازی کند،فقط پرسپولیس خواهد بود.
    این مسأله راخداهم می داند.
    باآرزوی بهترین ها برای همه عاشقان ایران

  • ناشناس
    پاسخ

    عزت اللهی قبلا هم گفته بود که در زمان استراماچونی میخواسته بیاد استقلال

  • حسین
    پاسخ

    خدا نکنه بیاد استقلال حتی پرسپولیس بخدا این بازیکن نیست. اسدی هم با زد وبند بردن تیم ملی که بندازن بلای جون آبی وقرمز ودلالها حال کنن این وسط. یاد گل افساید عزت اللهی به اسپانیا بخیر که تا یکسال جزو صحنه های ورزشی رسانه بود😂😂😂😂

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین