کد خبر: 69581 A

علیرضا بیرانوند| پرسپولیس| استقلال

پشت پرده دیدار علیرضا بیرانوند با مدیر استقلال | علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به توافق نمی‌رسد

پشت پرده دیدار علیرضا بیرانوند با مدیر استقلال | علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به توافق نمی‌رسد

برخی نزدیکان باشگاه پرسپولیس مدعی هستند خلاف اظهار نظر حجت کریمی مدیرعامل استقلال، علیرضا بیرانوند با او دیدار داشته است.

ایران آرت: علیرضا بیرانوند با مدیرعامل باشگاه استقلال دیدار و گفتگو داشته است.

به گزارش طرفداری، در همان دقایقی که هواداران پرسپولیس خوشحال از توافق مدیرعامل باشگاه شان با علیرضا بیرانوند بودند، دروازه بان ملی پوش سرخ ها در حال مذاکره با حجت کریمی مدیرعامل باشگاه استقلال بود.

این خبر ساعتی قبل روی خروجی خبرگزاری ایسنا قرار گرفت و جالب این که حجت کریمی مدیرعامل استقلال این خبر را تکذیب کرد اما پیگیری های طرفداری حکایت از آن دارد این جلسه برگزار شده و گویا مدیرعامل باشگاه استقلال پیشنهادی 95 میلیارد تومانی به بیرانوند داده است. ارائه این رقم در حالی که جواد نکونام چند ساعت قبل در مصاحبه ای از بی پولی باشگاه استقلال و ناعدالتی در بازار نقل و انتقالات گلایه کرده بود، باورپذیر نیست اما برخی منابع آگاه با قاطعیت از صحت این خبر حرف می زنند!

اما چرا بیرانوند با استقلال مذاکره کرده است؟ گویا مشکل اصلی بیرانوند با باشگاه پرسپولیس رقم قراردادش است. بیرو وقتی پی به رقم قرارداد دروازه بان های دیگر لیگ برده و با پیشنهادهای وسوسه کننده چند تیم لیگ برتری مواجه شده، از درویش درخواست کرده رقم قراردادش را بالا ببرد اما تن دادن به این درخواست از سوی مدیرعامل سرخ ها به معنای برهم ریختن نظم مالی مجموعه تیم است چرا که نفراتی چون امیری، ترابی، پورعلی گنجی و دیگر بازیکنانی که قرارداد دارند از یک سو و سرلک، آل کثیر، گولسیانی، صادقی و عالیشاه به عنوان تمدیدی ها نیز به در جایگاه بازیکنان ملی پوش یا سطح اول خواهان بالا بردن رقم قراردادهایشان می شوند.

همین موضوع باعث شده درویش با این درخواست مخالفت کند و همین مخالفت تبعات زیادی از سوی بیرانوند برای باشگاه داشته است؛ از نوتیس های پیاپی تا مذاکره با مدیرعامل باشگاه استقلال.

باید دید درنهایت بیرانوند چه سرنوشتی در پرسپولیس پیدا خواهد کرد و هواداران پرسپولیس چه واکنشی به این اقدامات خواهند داشت.

 

استقلال پرسپولیس علیرضا بیرانوند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین