کد خبر: 69752 A

علیرضا بیرانوند| پرسپولیس

علیرضا بیرانوند امسال همه پرسپولیس را آنفالو می‌کند!

علیرضا بیرانوند امسال همه پرسپولیس را آنفالو می‌کند!

ایران آرت: در شرایطی که به‌نظر می‌رسید غائله علیرضا بیرانوند با منتفی‌شدن حضور او در استقلال و ثبت قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده، سنگربان سرخ‌ها خیلی زود استارت یک حاشیه جدید را زد تا هواداران نگران ادامه کار باشگاه با او شوند.

داستان این است که افشین پیروانی، سرپرست تیم در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ بیست‌وسوم در پاسخ به سؤالی پیرامون علیرضا بیرانوند، مدعی شد مردم باید او را ببخشند و البته بیرو باید خودش را در پرسپولیس نشان بدهد. این اظهارات اما، به مذاق بیرانوند خوش نیامد.

پس از آن گلر قرمزها یک استوری عجیب و غریب روی صفحه شخصی‌اش گذاشت و نوشت جوان 18ساله نیست که نیاز به اثبات خودش داشته باشد. بیرانوند همچنین اضافه کرد کار خطایی نکرده که لازم باشد مردم او را ببخشند!

به گزارش همشهری، گویا از نظر دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، فسخ یکطرفه و احتمالا غیرقانونی قرارداد و مذاکره با رقیب سنتی و حیثیتی، کارهای اشتباهی نیستند! اگر اینطور است، پس روشن نیست چرا بیرو سر تصمیم درستش نایستاد و با آن پیشنهاد بالا، راهی استقلال نشد؟ خب شما که عقیده داری خطا نکرده بودی، با سالی 50‌میلیارد با آنها می‌بستی دیگر!

فارغ از این ماجرا اما تداوم تنش‌های بیرو در پرسپولیس یک تصویر ترسناک از او ساخته است؛ اینکه مبادا قرار باشد از این به بعد چپ و راست شاهد تکرار رفتارهای خارج از عرف این دروازه‌بان باشیم. به هر حال، حقیقت آن است که پرسپولیس بیرانوند را صرفا به واسطه نیاز فنی برگرداند، وگرنه با کاری که او کرد، خیلی‌ها مایل به قطع همکاری با این سنگربان بودند. حالا هم شاید علیرضا با آگاهی نسبت به همین نقطه‌ضعف، خودش را در موضع بالادست حس کند. او این بار به پیروانی تاخته و بار دیگر سرپرست تیم را آنفالو کرده؛ چه تضمینی وجود دارد که نفر بعدی رضا درویش یا حتی شخص یحیی گل‌محمدی نباشد؟

 

پرسپولیس علیرضا بیرانوند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین