کد خبر: 70271 A

علیرضا بیرانوند| پرسپولیس

علیرضا بیرانوند وارد کار فرش شد! | افشای پشت پرده عکس‌های دروازه‌بان پرسپولیس

علیرضا بیرانوند وارد کار فرش شد! | افشای پشت پرده عکس‌های دروازه‌بان پرسپولیس

بعد از بازی با تراکتور، پیروزی پرسپولیس و ثبت دومین کلین شیت علیرضا بیرانوند، عکس‌های جذاب و جالبی از گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی منتشر شد.

ایران آرت: دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی این روزها دوباره حاشیه ساز شده است.

به گزارش طرفداری، بعد از بازی با تراکتور، پیروزی پرسپولیس و ثبت دومین کلین شیت علیرضا بیرانوند، عکس‌های جذاب و جالبی از گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی منتشر شد. علیرضا بیرانوند در حالی این عکس‌ها را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که با استقبال و البته تعجب هواداران پرسپولیس و همین طور اهالی فوتبال همراه شد. عکس هایی که شایعه مدلینگ شدن بیرو را بر سر زبان ها انداخت. خبری که کاملا منطقی جلوه می کرد.

آخرین شایعات و زمزمه ها حکایت از آن دارد حضور بیرانوند در صنعت مدلینگ جدی است و بیرو با توجه به محبوبیت خود در فضای فوتبال و همین طور میلیون ها دنبال کننده ای که در فضای اینستاگرام دارد، حساب خاصی روی این کار باز کرده و قرار است بخشی از درآمدش از راه تبلیغات در صفحه خود را صرف امور خیریه کند.

این در حالی است که پیگیری خبرنگارها حاکی از آن است قرار نیست علیرضا فعلا وارد صنعت مدلینگ شود و شایعاتی که پیرامون این موضوع شنیده می شود صحت ندارد.

داستان از این قرار است عکس‌هایی که علیرضا بیرانوند از خودش با تیپ و استایل خاص منتشر کرد، مربوط به یک کار تبلیغاتی است. علیرضا بیرانوند از حدود یک سال پیش قرارداد همکاری با یک شرکت که در زمینه تولید فرش فعالیت می‌کند، امضا کرده که بیلبوردهای این شرکت با تصاویر بیرانوند در سطح شهر تهران و چند شهر دیگر وجود دارد.

 

پرسپولیس علیرضا بیرانوند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین