کد خبر: 10321 A

دوسالانه‌های تجسمی به نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌روند؟

دوسالانه‌های تجسمی به نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌روند؟

بازدید اعضای شورای شهر از دوسالانه مجسمه سازی تهران با مطرح شدن درخواست‌های جامعه هنری همراه بود.

ایران‌آرت: در جریان بازدید اعضای شورای شهر تهران از هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران در موزه هنرهای معاصر، مسائل گوناگونی در مورد چگونگی حضور آثار هنری در محیط شهری مطرح شد.

در این دیدار مجید ملانوروزی به موضوع نبود محل مناسب برای برگزاری دوسالانه ها پرداخت و گفت: ما از این که دوسالانه در محل موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود، خوشحال هستیم اما به اعتقاد بسیاری از صاحبنظران، موزه برای رویدادهایی از این دست طراحی نشده است.

او ادامه داد: جدای از این مسایل ما معتقد هستیم که امروز فضای مناسبی برای برگزاری برخی آرت فرها و یا بی ینال های بین المللی را هم نداریم تا بتوانیم گالری ها و یا هنرمندان بسیاری را برای برگزاری نمایشگاه در ایران ترغیب کنیم. متاسفانه بعد از انقلاب اسلامی فضای لازم و مناسب برای رویدادهای هنری بزرگ مانند همین بی ینال و یا آرت فرها مهیا نشده است.

ملانوروزی با پیشنهاد یافتن مکانی مناسب برای این رویدادها ادامه داد: در حال حاضر نمایشگاه بین المللی تهران فضای مناسبی برای برپایی این گونه رویدادهاست که اگر شهرداری تهران اهتمام کند می توانیم از این پس رویدادهایی از این دست را در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کنیم.

حال باید منتظر ماند و دید که شهرداری و شورای شهر تهران با این پیشنهاد چگونه برخورد می‌کنند و آیا امکان برگزاری رویدادهای تجسمی در فضایی بزرگ و بین المللی فراهم می‌شود؟

 

 

 

دوسالانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین