کد خبر: 57028 A

هنرمندانی که بحران کووید ۱۹ را به تصویر کشیدند/ بروکسل میزبان نمایشگاه قرنطینه

هنرمندانی که بحران کووید ۱۹ را به تصویر کشیدند/ بروکسل میزبان نمایشگاه قرنطینه

آثار این نمایشگاه، اثرات بحران کووید -۱۹ بر سبک زندگی انسان‌ها، پیوندهای اجتماعی و خلاقیت مردم برای مهار ویروس کرونا را به تصویر می‌کشد.

ایران آرت: انتشار ویروس کرونا به خود جداسازی اغلب مردم جهان از یکدیگر شده و همین امر لطمه‌های روحی و اقتصادی زیادی به آنان وارد کرده است. بسیاری از مردم تلاش کرده‌اند به گونه‌ای خود را از انزواهای خانگی برهانند و به زندگی اجتماعی، ضمن رعایت فاصله اجتماعی سوق دهند.

در این بین، هنرمندان اهل بلژیک نیز بیکار نمانده و در تمام دوران قرنطینه تلاش کرده‌اند سختی‌های دوران کرونا را به صورت نقاشی، روی بوم‌های خود به تصویر بکشند. این افراد از برگزاری نمایشگاهی در هجدهم ماه مارس خبر داده‌اند که در آن، تنها آثار مرتبط با بیماری کووید -۱۹ به معرض نمایش علاقمندان گذاشته می‌شود.

به گزارش ایمنا نمایشگاه کرونایی بروکسل، که آماده‌سازی آن چندین ماه به طول کشیده است، در محوطه بزرگ دانشگاه آزاد شهر برگزار خواهد شد. آثار این نمایشگاه، اثرات بحران کووید -۱۹ بر سبک زندگی انسان‌ها، پیوندهای اجتماعی و خلاقیت مردم برای مهار ویروس کرونا را به تصویر می‌کشد. نمایشگاه موقتی دانشگاه آزاد بروکسل صدها اثر هنری به شکل موسیقی، داستان، نقاشی، عکس، طراحی، هنر دستی، فیلم و حتی موضوعات غیرقابل پیش‌بینی روزمره را نمایش خواهد داد.

 

1687857

 

هدف از برگزاری نمایشگاه قرنطینه بروکسل در وب‌سایت دانشگاه آزاد، برقراری پیوند دوباره بین مردم از طریق ایجاد امکان تأمل در مورد سپری کردن لحظاتی بحرانی در کنار یکدیگر معرفی شده است. طراحان این نمایشگاه از زمان پایان آن سخنی به میان نیاورده، با این حال اعلام کرده‌اند آثار به طور موقتی در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد. البته این افراد ادعا کرده‌اند که می‌خواهند دیگر آثار هنری مربوط به دوران کرونا را در سایر مناطق شهر و حتی کشور به نمایش بگذارند و از این طریق، یک بار دیگر دل‌های مردم را با هم پیوند دهند.

 

مجسمه موزه نقاشی اثر هنری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین