کد خبر: 60232 A

یکشنبه ۱۷ مرداد ساعت ۲۲ با علی قرطاسی/ زنده در اینستاگرام ایران آرت

یکشنبه ۱۷ مرداد ساعت ۲۲ با علی قرطاسی/ زنده در اینستاگرام ایران آرت

یکشنبه ۱۷ مرداد، ساعت ۲۲ به وقت تهران در لایو اینستاگرام ایران آرت با حضور علی قرطاسی، فایل‌های صوتی که اثبات می‌کند افشین پرورش اخاذی می‌کند بررسی می‌شود

ایران آرت: پانزدهم تیر ایران آرت با هدف روشن شدن زوایای پنهان ویدئو افشاگرانه علی قرطاسی درباره افشین پرورش هر دو آقایان را به مناظره دعوت کرد، علی قرطاسی ۲۰ تیر ماه آمادگی خود را اعلام کرد اما هنوز از افشین پرورش خبری نیست.

از این رو ما ساعت ۱۰ شب تهران، یکشنبه ۱۷ مرداد را به عنوان زمان این مناظره در اینستاگرام ایران آرت اعلام می کنیم، چنان که افشین پرورش در این ساعت حضور یابد مناظره با علی قرطاسی به صورت زنده انجام می شود و غیر از این سجاد مالمیر، عضو تحریریه ایران آرت با آقای قرطاسی به صورت زنده مصاحبه می کند.

مخاطبان ایران آرت و همه علاقمندان می‌توانند پرسش‌ها و نکاتی که دوست دارند در این مناظره یا مصاحبه مطرح شود را از طریق سایت یا اینستاگرام با ما در میان گذارند.

از پانزدهم تیر تا امروز، مخاطبان ایران آرت در سایت و نیز اینستاگرام، پیگیر سرانجام این مناظره بودند و برخی هم تصور کردند ما عافیت طلب شده ایم و به اصطلاح خودشان، بی خیال این دردسر شدیم!

اما ایران آرت در این مدت از طرق مختلف تلاش کرده پیشنهاد مناظره را به اطلاع افشین پرورش برساند که تا این لحظه هیچ خبری از واکنش او نیست.

دنبال کنندگان صفحه پرورش می دانند آخرین مطلب صفحه وی، یک رشته استوری درباره افشاگری ایران آرت و انتشار چند فایل صوتی او در خصوص اصالت خط نوشته های علی شیرازی بود، پرورش بارها و بارها از ایران آرت، اسکرین شات گرفته و از باب تخریب کم نگذاشته است ،از این رو بعید است کسی باور کند او از پیشنهاد مناظره بی اطلاع باشد.

البته دنبال کنندگان صفحه پرورش ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ را فراموش نکرده اند روزی که دفتر حقوقی "پارکر پل" مستقر در نیویورک متنی مبسوط در صفحه اینستاگرام آغداشلو منتشر کرد و به جهت مجهول المکان بودن پرورش از او خواسته شد برای اثبات ادعاهایش یا به دادگاه مراجعه کند و یا اینکه نشانی خود را اعلام کند تا به دادگاه دعوت شود و تا امروز پرورش خود را به ندیدن و نشنیدن زده است!!

به هر روی یکشنبه ۱۷ مرداد، ساعت ۲۲ به وقت تهران در لایو اینستاگرام ایران آرت با حضور علی قرطاسی، فایل های صوتی که اثبات می کند افشین پرورش اخاذی می کند بررسی می شود، امیدواریم با حضور پرورش این مصاحبه به مناظره بدل شود.

لطفن مانند دفعه پیشین مخاطبان هم این خبر را به اطلاع افشین پرورش برسانند.

 

سجاد مالمیر افشین پرورش علی قرطاسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین