ایران آرت: علی قرطاسی، هنرمند خوشنویس و پدیدآورنده کمپین افشای آثار هنری جعلی، در گفتگوی لایو با سجاد مالمیر در اینستاگرام ایران آرت، شیوه‌ اخاذی افشین پرورش را با ارائه فایل‌هایی صوتی فاش کرد. در این فایل‌های صوتی می‌شنویم که پرورش به اصل بودن آثار استاد علی شیرازی اعتراف می‌کند و اذعان می‌کند در صورت آنکه مشکلات مالی‌اش برطرف شود به اتهام‌پراکنی علیه اساتید هنر پایان خواهد داد. 

روز گذشته فایل کامل گفتگوی علی قرطاسی و سجاد مالمیر را در سایت ایران آرت منتشر کردیم و اکنون گزیده‌ای از این گفتگو در اختیار شما مخاطبان قرار می‌گیرد.

گفتنی است ایران آرت درصدد آن بود که مناظره‌ای با حضور علی قرطاسی و افشین پرورش برگزار کند که افشین پرورش برای حضور در این مناظره اعلام آمادگی نکرد. 

افشین پرورش در سال‌های اخیر اتهامات فراوانی را علیه هنرمندان مطرح کرده است. در پی این اتهامات، استاد علی شیرازی، هنرمند خوشنویس از پرورش شکایت کرد و پرورش و چهار فرد دیگر به حبس محکوم شدند. همچنین استاد آیدین آغداشلو، هنرمند نقاش نیز به تازگی در دادگاه آمریکا به طور رسمی علیه پرورش شکایت کرده است. پرورش در پی شکایت تهمینه میلانی، کارگردان سینما نیز به یک سال حبس محکوم شده است.

 

فایل‌هایی که اخاذی افشین پرورش را فاش می‌کند/ فیلم

در این فایل‌ها می‌شنویم که پرورش به اصل بودن آثار استاد علی شیرازی اعتراف می‌کند و اذعان می‌کند در صورت آنکه مشکلات مالی‌اش برطرف شود به اتهام‌پراکنی علیه اساتید هنر پایان خواهد داد.

ارسال نظر