کد خبر: 63971 A

پرنیان دیبا با روح صلح در گالری ماهر

پرنیان دیبا با روح صلح در گالری ماهر

گالری ماهر این روزها مجموعه نقاشی های پرنیان دیبا را به تماشا دارد.

ایران آرت: روح صلح عنوان این نمایشگاه است که ۱۰ نقاشی را شامل می شود هفت اثر از مجموعه روح صلح که در چهار سال اخیر خلق شده اند و سه اثر نیز مجموعه چاپ لینو . همه این آثار با تکنیک اکریلیک خلق شده اند.

این پنجمین نمایشگاه انفرادی پرنیان دیبا است؛ او کارشناسی نقاشی را اخذ کرده و تجربیات هنری دیگری در زمینه نوازندگی ، نویسندگی و بازیگری تئاتر دارد؛ از او همچنین سه مجموعه شعر به نام های" راز عشق" ،" من تمام‌ نمی شوم" و "حبس تنم‌ در قاب تنهایی" چاپ شده است.

پرنیان دیبا درباره مجموعه روح صلح نوشته است: انسان در فراز و نشیبی از آرمانگرایی صلح آمیزش و دست یافتن به یک مدینه فاضله در ماواری یک امید برای رهایی از جنگ هایش ، جنگ با خودش و محیط پیرامونش از طبیعت گرفته تا دوست و دشمنش ... با دادن هزاران بهای زندگی برای رسیدن به زندگی در یک مدار تسلسل از زندگی های از دست رفته اش، برای ساختن خواسته هایش دنیایش را ویران می کند.

حتی خودش را نابود می کند تا به آرمانش که آرامش و صلح با خودش و جهانش می باشد برسد.

این آثار بر گرفته از تمامیت کشمکش‌های انسان امروز است که در فضایی اومانیسمی از زندگیش در زمین

به دنبال روح صلح درونیش در تلاش و تکاپوست. انسانی که برای رسیدن به یک دنیای امن، امنیتش را نابود می کند و در تمامیت این ویرانی ها و نابودی ها امید و رهایی از جنگ هایش در انعکاس ذهنش بازتاب می شود و با این جهان بینی می‌خواهد که از تاریکی ها به نور برسد و از خشونت و ویرانی جنگهایش به آرامش صلح از درون و بیرون وجودش دست یابد.

نمایشگاه روح صلح تا دهم اسفند در گالری ماهر واقع در خیابان پاسداران، گلستان دوم، پلاک ۱۰۹، طبقه فوقانی خانه کتاب پیدایش به تماشا است.

 

خانه کتاب پیدایش گالری ماهر پرنیان دیبا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین