کد خبر: 70754 A

صندوق الوطن امارات| دبی کالچر | بینال خوشنویسی دبی

صندوق الوطن اسپانسر بینال خوشنویسی دبی کیست/ شیخ نهیان بن مبارک آل نهیان و ارتقای هنر و کمک به نسل جوان خلاق

صندوق الوطن اسپانسر بینال خوشنویسی دبی کیست/ شیخ نهیان بن مبارک آل نهیان و ارتقای هنر و کمک به نسل جوان خلاق

صندوق الوطن می گوید: ما از طرح‌هایی حمایت می‌کنیم که به توسعه اقتصادی و اجتماعی امارات متحده عربی کمک می‌کند.

ایران آرت: صندوق الوطن در کنار گروه الرستمانی دو اسپانسر اقتصادی نخستین بینال خوشنویسی دبی هستند.

بخش خصوصی باعث پیشرفت هنر می شود و بخش قابل توجهی از آن را کارتل های اقتصادی و تجاری قدرتمند و شرکت های نفتی پیشرو تشکیل می دهند.

امروزه تقریباً همه برندهای بزرگ جهان از هنرهای تجسمی حمایت می کنند تا زیباتر و شایسته تر به نظر برسند. جدیدترین نمونه، که اتفاقاً در سطح جهانی نیز شناخته شده است، کوکاکولا است.

این برند، که به نظر می‌رسد نیازی به تبلیغات ندارد، به صورت رسمی اعلام کرده است که از هنر حمایت می‌کند تا با نمایش یک فیلم تبلیغاتی منحصربه‌فرد، دیدگاه متفاوتی داشته باشد.

این ویدئو در گالری یک موزه قرار دارد. یک قوطی کوکاکولا در میان شاهکارهای دنیای هنر، از جمله نقاشی "کوکاکولا" اندی وارهول و آثار استادانی مانند ادوارد مونک و ونسان ون گوگ قرار می گیرد تا اینکه الهام بخش یک نقاش جوان شد.

با این حال، بخش‌های اقتصادی گسترده خاورمیانه و تولیدات هنری به کندی در حال توسعه هستند و قابل مقایسه با سطوح جهانی نیستند.

در این راستا، نخستین دوسالانه خوشنویسی دبی یک نمونه درخشان است.

غیر از گروه اقتصادی الرستمانی ، صندوق الوطن یکی از حامیان این رویداد است که نقش ویژه ای در برگزاری اولین دوسالانه خوشنویسی ایفا دبی ایفا کرده است و دبی کالچر در این دو برند تجاری را در تمامی محصولات تبلیغاتی خود قبل از دیگران تجلیل می کند.

صندوق الوطن یک ابتکار اجتماعی است که توسط بازرگانان اماراتی در سال 2016 برای تجسم انسجام اجتماعی برای دستیابی به توسعه پایدار، زندگی رضایت بخش و آینده ای روشن برای همه امارات متحده عربی و مردم امارات راه اندازی شد.

صندوق الوطن شهروندان و جامعه را قادر می سازد تا با ایجاد اشتغال در بخش خصوصی برای امارات، تسریع نوآوری و خلاقیت، و ارتقای هویت ملی و نوآوری اجتماعی امارات، مشارکت کنند.

هدف صندوق الوطن جذب سرمایه گذاری ها و مشارکت های اجتماعی و استفاده از آنها برای بهره مندی جامعه از طریق پروژه های خلاقانه است که در خدمت بخش های استراتژیک اقتصادی و اجتماعی است.

همچنین نشان دهنده تعهد بخش خصوصی به مسئولیت اجتماعی و نقش مثبت تجار و زنان اماراتی در حمایت از پروژه ها و طرح های توسعه اجتماعی است.

صندوق الوطن در وب‌سایت خود می‌نویسد: «ما از طرح‌هایی حمایت می‌کنیم که به توسعه اقتصادی و اجتماعی امارات متحده عربی کمک می‌کند و مشارکت اماراتی‌ها، به‌ویژه جوانان اماراتی را در بخش‌های خصوصی، اجتماعی و خلاق افزایش می‌دهد. اقتصاد. ما از افراد خلاق، سازمان‌های نوآور و شرکت‌های تأثیرگذار حمایت می‌کنیم تا امارات را برای مشارکت اقتصادی و اجتماعی افزایش‌یافته در اقتصاد دانش در حال ظهور آماده کنیم، زیرا امارات متحده عربی از وابستگی به هیدروکربن دور می‌شود. تمرکز ما بر توانمندسازی اماراتی ها برای کمک به حل مشکلات بد و مقابله با چالش های بزرگی است که در حال حاضر فاقد راه حل های تاثیرگذار هستند. ما تصمیم می‌گیریم روی طرح‌هایی سرمایه‌گذاری کنیم که انتظار می‌رود بیشترین تأثیر را داشته باشند.»

شیخ نهیان بن مبارک آل نهیان رئیس هیئت مدیره صندوق الوطن و یاسر القرقاوی مدیرکل صندوق الوطن است.

از اول اکتبر 2023، اولین دوسالانه خوشنویسی دبی آغاز شده است. این رویداد که توسط اداره فرهنگ و هنر دبی مدیریت می شود، بیش از 200 هنرمند ملی و بین المللی را با استفاده از انواع تکنیک های خوشنویسی به نمایش می گذارد. علاوه بر این، بیش از 100 کارگاه آموزشی و گفت‌وگو برای بررسی جنبه‌های مختلف خوشنویسی توسط خوشنویسان و مقامات مشهور در این موضوع ارائه می‌شود.

 

دبی کالچر صندوق الوطن امارات نخستین بینال خوشنویسی دبی شیخ نهیان بن مبارک آل نهیان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین