کد خبر: 70843 A

دبی دیزاین ویک Dubai Design Week

دبی دیزاین ویک Dubai Design Week هفته آینده برمی گردد

دبی دیزاین ویک Dubai Design Week هفته آینده برمی گردد

هفته طراحی دبی، با مشارکت استراتژیک منطقه طراحی دبی (d3)، برای فصل نهم خود، 7 تا 12 نوامبر، دوشنبه آینده آغاز به کار می کند.

ایران آرت: هفته طراحی دبی میزبان برنامه‌های متنوعی از رویدادها و فعالیت‌ها، از جمله نصب در مقیاس بزرگ، سفارش‌های جدید، نمایشگاه‌ها، پاپ‌آپ‌ها، گفتگوها، کارگاه‌های آموزشی، بازار آخر هفته و نمایشگاه طراحی پیشرو در منطقه، Downtown Design است.

این جشنواره با طیف وسیعی از رشته‌های طراحی، از جمله معماری، طراحی محصول، فضای داخلی و چند رسانه‌ای، طراحان از سراسر جهان را می‌بیند که برای تبادل ایده و نشان دادن تأثیر مثبتی که می‌تواند از طریق طراحی ایجاد شود، گرد هم می‌آیند.

در این مطلب فهرستی از برنامه‌های هفته طراحی دبی معرفی می‌شوند:

دبی دیزاین ویک Dubai Design Week

نمایش دیزاین های روز از سراسر خاورمیانه، شمال آفریقا و جنوب آسیا، برای برجسته کردن استعدادهای خلاق منطقه و تحریک تبادل فرهنگی. مسابقه طراحی سالانه کمیسیون های شهری که از طراحان و معماران دعوت می کند تا مبلمان نوآورانه در فضای باز را با پیروی از یک رویکرد طراحی مسئولانه توسعه دهند. تاسیسات نصب توسط طراحان، معماران و برندهای پیشرو و نوظهور از سراسر جهان که امکانات طراحی و تخیل را نشان می دهد. نمایشگاه ها تجربیات انتخاب شده، شامل رشته های طراحی و متخصصان، که فضایی را برای آموزش، گفتمان انتقادی و گفتگو ارائه می دهد. دور هم جمع کردن دست اندرکاران خلاق منطقه ای و بین المللی و رهبران فکری برای تبادل نظر و ترویج بحث دیزاین و طراحی .

نمایشگاه پیشرو دیزاین ویک دبی 8 - 11 نوامبر میزبان انواع کارگاه های آموزشی نیز خواهد بود.

دبی دیزاین ویک Dubai Design Week نهمین دبی دیزاین ویک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین