کد خبر: 71386 A

رنگ وستا | رنگ روغن وستا | Vesta color

رنگ روغن وستا و سه خصوصیت بارز/ چرا Vesta oil Color پرطرفدار است؟

رنگ روغن وستا و سه خصوصیت بارز/ چرا Vesta oil Color پرطرفدار است؟

رنگ روغن وستا هر روز طرفداران بیشتری پیدا می کند و علاوه بر شهرهای دور و نزدیک ایران در کشورهای منطقه نیز بسیار پر کاربرد شده است.

ایران آرت: رسانه هنر روز خاورمیانه ArtDayME نوشته است : رنگ روغن وستا Vesta oil Color هر روز طرفداران بیشتری پیدا می کند و علاوه بر شهرهای دور و نزدیک ایران در کشورهای منطقه نیز بسیار پر کاربرد شده است.

شاید سه ویژگی بارز سبب این موج فراگیر شده است:

هنرمندان و علاقمندان به نقاشی معتقدند رنگ روغن خوب سه مولفه مهم را به عنوان اولویت های اصلی باید دارا باشد: مانایی و ثبات رنگی ، قدرت پوشش دهی بالا و صد البته شفافیت و درخشان بودن. رنگ روغن وستا هر سه این مولفه ها را داراست؛ 

رنگ وستا ، Vesta Color

ثبات رنگی رنگ روغن وستا باعث شده رنگ ها ترک نخورد، در برابر نور و نیز گذر زمان ، کنتراست های رنگی آن از بین نرود و به اصطلاح نقاشی به بی حالی و بی رنگ و رویی مبتلا نشود.

پوشش دهی مناسب رنگ روغن وستا سرعت عمل هنرمند نقاش در کنش نقاشانه را ارتقا می دهد و هنرمندان می دانند این فاکتور چقدر در یک دستی کار تعیین کننده است.

اما درخشندگی رنگ روغن وستا هم تاثیر مستقیم روی ساخت رنگ های ترکیبی و گسترش پالت رنگی هنرمند نقاش دارد. پیداست رنگ روغن وستا از پیگمنت Pigment های روز دنیا و فر آوری درست بهره می برد.

رنگهای روغنی وستا در سه سایز مختلف هم اکنون در دسترس همه دوستداران نقاشی است.

رنگ وستا،  رنگ روغن وستا

• رنگهای روغنی در سه سایز

 ml21 در 14 رنگ و یک ست بسته بندی 12 رنگ ( 2 رنگ متالیک )

 ml37 در 41 رنگ و یک ست بسته بندی 10 رنگ ( 3 رنگ متالیک )

 ml120 در 14 رنگ

رنگ وستا Vesta Color دارای 353 محصول مختلف در زمینه های رنگ های روغنی ، اکریلیک ، گواش، اکولین ، ویترای ، حلال ها ، ادتیو ها و دهها عنوان دیگر است.

رنگ وستا،  رنگ روغن وستا

رنگ وستا رنگ وستا Vesta Artistic color Vesta Color رنگ روغن وستا رنگ روغن وستا Vesta oil color
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین