کد خبر: 71329 A

حمید رضا شفیعی | رنگ وستا | Vesta Artistic color

حمیدرضا شفیعی: چرا نقاشی؟!

حمیدرضا شفیعی: چرا نقاشی؟!

نقاشی سن نمی شناسد. از زمانی که مهارت در دست گرفتن قلم را بدست می آوریم و تا زمانی که این مهارت را در مسیر زندگی همراه داریم نقاشی همراه همیشگی ما خواهد بود.

ایران آرت : حمید رضا شفیعی، مدیر برند رنگ وستا می گوید : " همه انسانها وقتی با مقداری رنگ، قلم و یک بوم یا صفحه مقوا روبرو می‌شوند، دست به قلم می برند و ذهن خود را به دست بازی رنگ ها می سپارند ولی ،الزاما دست به قلم شدن به معنا خلق یک شاهکار هنری نیست.

حتی اگر شما دارای استعداد ذاتی وطبیعی نقاشی نباشید، باز هم با نقاشی لحظات هیجان انگیز و شگفت آوری را برای خود و چه بسا برای اطرافیان تان می توانید رقم بزنید."

حمید رضا شفیعی تاکید می کند : "نقاشی همانند موسیقی زبان مشترک همه انسانهاست و به گستره‌ گیتی ، هر مخاطبی با هر ملیت و فرهنگی با یک اثر هنری وارد گفتگو می شود.

حمیدرضا شفیعی رنگ وستا

نقاشی هم سکوت است وهم فریاد، هم بغض است هم شادی. اما نقاشی صرفا یک سرگرمی نیست و دانشمندان زیادی در تائید این نظریه که نقاشی عامل غیر قابل انکاری جهت بهبود کیفیت توانائی ذهنی و عاطفی انسان ها دارد و تاثیر شگفت انگیزی در سلامت جسم، روح و روان آنها به جای می گذارد، تحقیق و مطالعه کرده اند." 

مدیر رنگ وستا یادآوری می کند:" روان بیولوژیست معروف و برنده جایزه نوبل “راجر دبلیو اسپری” طراح نظریه عملکرد های متفاوت و در عین حال هماهنگ سمت راست و‌ چپ مغز، معتقد است که افراد با استفاده از سمت راست یا چپ مغز خود فکر می کنند و وظایف را انجام می‌دهند. 

متفکران راست مغز ،بصری وخلاق تر هستند، در حالی که متفکران چپ مغز منطقی تر وتحلیلگرتر هستند. نقاشی این کمک را به انسانها می کند که هر دو مجموعه مهارت های مغز در سمت راست و چپ را افزایش دهند."

حمیدرضا شفیعی رنگ وستا

حمید رضا شفیعی در پایان می گوید:" نقاشی سن نمی شناسد. از زمانی که مهارت در دست گرفتن قلم را بدست می آوریم و تا زمانی که این مهارت را در مسیر زندگی همراه داریم نقاشی همراه همیشگی ما خواهد بود.

پس شاید اغراق نباشد که بگویم یکی از جاودانه ترین میراثی که ما به فرزندانمان وخودمان می توانیم هدیه دهیم فراهم نمودن شرایطی است که این قدرت درونی به واسطه ایجاد یک بستر مناسب فرصت بروز، رشد و ‌تعالی یابد."

حمیدرضا شفیعی رنگ وستا

گفتنی ست رنگ وستا یکی از پرفروش ترین برندهای رنگ و سایر محصولات وابسته در فضای هنری ایران است که هر روز در خاورمیانه نیز طرفداران بیشتری پیدا می کند

رنگ وستا دارای 353 محصول محتلف در زمینه های رنگهای روغنی ، اکریلیک ، گواش، اکولین ، ویترای ، حلال ها ، ادتیو ها و دهها عنوان دیگر است.

 

*اثر هنری که روی این مطلب عکسش گذاشته شده کار الهام عظیمی در نمایشگاه «من زمینم، تو درخت» است؛ نمایشگاه مزبور اردیبهشت ۱۴۰۱ با حمایت رنگ وستا در گالری مژده برپا شد.

حمید رضا شفیعی رنگ وستا رنگ وستا Vesta Artistic color Hamidreza Shafiei حمید رضا شفیعی رنگ وستا Vesta Artistic color حمیدرضا شفیعی حمیدرضا شفیعی رنگ وستا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین