کد خبر: 14952 A

موج دوم سلبریتی‌ها در حمایت از مردم/ هشت هنرمند خواهان شنیده شدن صدای مردم شدند

موج دوم سلبریتی‌ها در حمایت از مردم/ هشت هنرمند خواهان شنیده شدن صدای مردم شدند

در پی اعتراضات اخیر، چهره‌های شاخص هنری نیز به شرایط ایجاد شده، واکنش نشان دادند.

ایران آرت: هنرمندان که در انتخابات جزء فعالترین دسته‌ها برای جذب آرای مردم بودند، امروز بعد از طولانی شدن اعتراضات وارد عرصه شدند.

در پی اعتراض هشت هنرمندان که دیروز دیدگاههای شان را در ایران آرت بازتاب دادیم امروز جمع دیگری نیز به این عرصه پیوستند و حمایت خود را از مردم اعلام کردند.

 

اشکان خطیبی: گلوله و باتوم جواب مردم نیست!

اشکان خطیبی، بازیگر مطرح سینما و تئاتر که این روزها در عرصه موسیقی نیز می‌درخشد اعتراضات مردم را بر حق خواند. او نوشت: پاسخ خواسته های به حق مردم و تلاش شان برای بقا، گاز اشک آور و گلوله و باتوم نیست.

 

اعتراضات هنرمندان

 

 

هومن سیدی: سیر از گرسنه خبر ندارد!

هومن سیدی نیز با انتشار کاریکاتوری تلخ از اعتراضات حمایت کرد. او پایین آمدن قدرت خرید مردم و اصطلاحا افزایش گرسنگی را دلیل این مشکلات خواند.

 

اعتراضات هنرمندان

 

تنابنده: حاکمیت درکی از فشار وارده بر طبقه متوسط ندارد

محسن تنابنده، بازیگر و کارگردان فعال سینما و تلویزیون نیز رئیس جمهور را مورد خطاب قرار داد. او از دکتر روحانی خواست که بودجه مملکت را صرف بخش های پربازده تر کند.

 

اعتراضات هنرمندان

ژوله: برای حرف حساب چه کردید؟

امیر مهدی ژوله، نویسنده با سابقه ای است که در سال های اخیر وارد عرصه بازیگری نیز شده است. ژوله در پست اینستاگرامی خود به وضعیت حاضر اعتراض کرد. او با انتشار عکسی از اعتراضات نسبت به وضعیت حاکمه انتقاد کرد.

اعتراضات هنرمندان

او در متنی بلند بالا نوشت:

مگه همه نمیگن اعتراض قانونی حق مردمه. حق مدنی. خیلی خوب. خب بعدش؟ الان چه ترتیب اثری به اعتراضات قانونی و مدنی و خوب داده شد؟ مردم داد نمیزنن که تارهای صوتیشون تقویت بشه...

اعتراضات هنرمندان

او ادامه داد:

اعتراضات هنرمندان

تهمینه میلانی: اعتراضات حاصل دخالت دشمن نیست!

تهمینه میلانی که اخیرا بر سر اکران فیلم "ملی و راه های نرفته اش" معضلات بسیاری را طی کرد نیز به اعتراضات اخیر واکنش نشان داد. او با اشاره به اینکه مخالف خشونت است، نوشت: باور دارم که این صحنه حاصل دخالت دشمن نیست.

 

اعتراضات هنرمندان

 

پریناز ایزدیار: اوضاع اقتصادی قابل تحمل نیست!

پریناز ایزدیار که این روزها در سریال شهرزاد درخشش عجیبی داشته است، نیز با انتشار عکسی از اعتراضات اخیر نوشت: کاش به جای خاموش کردن صدای اعتراضات، فکری به حال دل پر درد مردم کنید.

اعتراضات هنرمندان

هوتن شکیبا: به فساد و بی کفایتی اعتراض کنیم!

هوتن شکیبا، بازیگر درخشان این روزهای سریال "لیسانسه ها" نیز به اعتراض های اخیر واکنش نشان داد. او با انتشار مطلبی درباره ذخایر عظیم نفتی کشور نوشت.

 

اعتراضات هنرمندان

امیر جعفری: حکومت با کفر می‌ماند با ظلم نه!

امیر جعفری نیز با انتشار عکسی به این شرایط اعتراض کرد.

اعتراضات هنرمندان

هومن سیدی پریناز ایزدیار اشکان خطیبی تهمینه میلانی امیر مهدی ژوله امیر جعفری محسن تنابنده هوتن شکیبا تظاهرات اعتراضی مردم هنرمندان در اعتراضات مردمی
نظرات خوانندگان
  • hamid
    پاسخ

    زنده باد مهربونترین⁦☀️⁩پریه⁦☀️⁩ دنیا🌻🌼پریناز🌼🌻🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🦋💗💗🦋💗💗🦋💗💗🦋💗

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین