کد خبر: 15936 A

مهران مدیری از آستینش کبوتر درمی آورد

مهران مدیری از آستینش کبوتر درمی آورد

در دورهمی اگر در اوج شوخی به چهره‌اش نگاه کنید می‌بینید که خشونت مطلق است،

ایران آرت : خسرو دهقان» منتقد سینما و تلویزیون به فارس گفت: الان طوری شده که مهران مدیری برای هر برنامه‌ای مناسب است چراکه نمی‌خواهد کار عجیب و غریبی انجام دهد و می‌تواند روی جذب کردن تعدادی افراد تاثیر بگذارد و این قابلیت را دارد که با نامش بعد از مدتی تحولی بوجود آورد که تلویزیون را در آینده صاحب «هفت» دیگری کند. مدیری برای برنامه «هفت» انتخاب شایسته‌ و مدبرانه‌تر و مدیرمآبانه‌تر و همراه با تعقل بیشتر است.

وی ادامه داد: تلویزیون می‌خواهد با وضعیت جدیدی وارد عرصه برنامه «هفت» شود. خارج از اینکه برنامه «هفت» ‌برای تلویزیون مهم باشد، مسئولین می‌خواهند خوب ظاهر شوند حال ممکن است این مجری مناسب این برنامه نباشد.

** انتخاب مدیری سیاست‌مدارانه‌تر است

دهقان در ادامه افزود:‌ تلویزیون باید بعد از این همه افتان و خیزان برگ برنده رو کند. انتخاب مدیری مقداری سیاست‌مدارانه‌تر است تا اینکه بخواهیم به این فکر کنیم مدیری شایسته و کاربلدتر از سایر مجری‌هاست. محبوبیت مدیری و اینکه از جنس موضوع برنامه است، مهم بوده، او از سینما آنقدرها هم دور نیست و مجری برنامه کشاورزی و پزشکی هم نیست که بگوییم کاملا از موضوع دور است.

وی با اشاره به اینکه مدیری در این سالها در سینما و چالش‌هایش کمتر حضور داشته است، بیان داشت: سینما،‌ برای تلویزیون آنقدر مهم نیست که مخاطبش مهم است. مخاطب سینما با تلویزیون خیلی فرق دارد و ممکن است برخی افراد حتی سالها به سینما نروند، اما همه تلویزیون را می‌بینند.

** مدیری نمی‌گذارد به کسی بربخورد!

دهقان در ادامه درباره اداره بحث‌های چالشی توسط مدیری در برنامه «هفت» افزود: چرا فکر می‌کنید مدیری از عهده گفت‌وگوی چالشی برنمی‌آید؟ این برنامه هم یک جور دورهمی است و در همین برنامه «دورهمی» که مدیری اجرا می‌کند،‌ مگر چالش وجود ندارد؟ اتفاقا فکر می‌کنم مهران مدیری طوری اجرا می‌کند که به هیچکس برنخواهد خورد و کسی را ناراحت نمی‌کند و اگر هم ناراحت کند با یک شوخی تلطیفش می‌کند.

وی در ادامه بیان داشت: تلویزیون با انتخاب مدیری می‌خواهد وارد قضیه جشنواره فیلم فجر بشود و نشود و به همین خاطر چه کسی بهتر از مهران مدیری؟ و او هم که سابقه زیادی در انجام کارهای مختلف دارد به نظرم انتخاب بدی نیست و از آنجایی که انتخاب سیاست‌مدارانه‌ای است، در نهایت تلویزیون برنده ماجرا خواهد شد و مخاطبانش را حفظ و جذب خواهد کرد.

** برای تلویزیون فقط پخش شدن «هفت» مهم است

این منتقد درباره اینکه برنامه‌های سینمایی معمولا جدی هستند و مردم تا به حال اجرای جدی از مدیری ندیدند، بیان داشت: با حرف شما موافقم و اینکه ممکن است مردم در وهله اول درباره اجرای او گارد داشته باشند، اما باید برنامه را ببینیم و بعد درباره‌اش صحبت کنیم. در هر صورت معتقدم مدیری آدمی است که می‌تواند از آستینش کبوترجدید دربیاورد و به عبارتی توانایی بالایی در زمینه اجرا دارد و به خوبی از عهده عوض کردن فضا برمی‌آید. در دورهمی گاهی اوقات اگر در اوج شوخی به چهره‌اش نگاه کنید می‌بینید که خشونت مطلق است، اما اینکه آیا کسی متوجه می‌شود یا نه بحث دیگری است.

دهقان با اشاره به محتوای برنامه «هفت» نیز افزود: اینکه سینما و نقد و .. چیست، در مرحله چندم قرار می‌گیرد و برای تلویزیون فقط روی آنتن رفتن این برنامه مهم است.

وی درباره رقابت «هفت» با سایر برنامه‌های سینمایی ایام جشنواره فیلم فجر نیز گفت: «هفت» در کنار این برنامه‌ها گل درشت‌تر است و این را از نظر خود برنامه، نامش، مجری و جشنواره می‌گویم.

 

برنامه هفت مهران مدیری خسرو دهقان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین