کد خبر: 15973 A

بازگشت لک پس از 10 سال/ آیا «آنام» سکوی پرتاب بازیگر جوان می‌شود؟

بازگشت لک پس از 10 سال/ آیا «آنام» سکوی پرتاب بازیگر جوان می‌شود؟

بازیگری که حدود یک دهه پیش قهرمان سریال «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی بود، با پشت سر گذاشتن دوران فترت با سریالی تازه از خالق «کیمیا» به تلویزیون بازمی‌گردد.

ایران‌آرت: سامیه لک هنوز 30 ساله نشده بود که همای سعادت را در آغوش کشید و نقشی اصلی در نخستین تجربه تلویزیونی جیرانی بر عهده گرفت. بازی در کنار چهره‌هایی چون ستاره اسکندری، دانیال حکیمی، مائده طهماسبی، هوشنگ توکلی، فریده سپاه‌منصور و البته ناصر طهماسب بهترین فرصت بود تا لک جوان با آن نام سینمایی خود یعنی سامیه ره صد ساله را یک شبه برود و سر از سینما درآورد.

اما بازیگر جوان نخواست یا نتوانست از این فرصت بهره ببرد و مجموعه کارهایش به بازی در «قلب یخی» برای شبکه نمایش خانگی و «خانه بی‌پرنده» در تلویزیون و یک تله‌تئاتر محدود شد. در این سال‌ها نام لک بیش از هر چیز با حاشیه پیوند خورد؛ از مهاجرت برای حضور در شبکه جم که تکذیب شد تا خبرها و عکس‌های رنگارنگ مربوط به ازدواج و درس خواندن در دوبی که تایید و تکذیب‌های فضای مجازی را در پی داشت.

او که اصلا مهندس معمار است و به کار در ایران و امارات مشغول، در چند ماه گذشته بازی در سریال «آنام» را آغاز کرد و همین روزها دوباره به تلویزیون بازمی‌گردد. شاید حضور در یک مجموعه پربازیگر و حدود دو ماه حضور شبانه روی آنتن تلویزیون درهای رحمت را روی سامیه لک باز کند و این بازیگر در آستانه پشت سر گذاشتن چهارمین دهه زندگی سرانجام راه اصلی ماندن در سینما و تلویزیون را بیابد.

مهدی فروتن ساميه لك سريال آنام افشار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین