کد خبر: 18532 A

حضور رضا عطاران در "زیر آسمان شهر 4"

حضور رضا عطاران در "زیر آسمان شهر 4"

مهران غفوریان در برنامه ویژه سال تحویل شبکه یک بیان کرد که قرار است کارگردانی یک فیلم سینمایی کمدی را بر عهده داشته باشد.

ایران آرت: سیدعلی ضیا در سومین شب از اجرای ویژه برنامه تحویل سال، میزبان مهران غفوریان و مادر او در برنامه «یکِ یک» بود.

به گزارش خبرنگار مهر، غفوریان در بخشی از این برنامه با اشاره به ساخت یک فیلم سینمایی بیان کرد: قرار است یک فیلم سینمایی بسازم و حدود هشت ماه است در حال نگارش فیلمنامه ای با محمدرضا آرین هستیم. بعد از فیلم کمال تبریزی که با پایان تعطیلات نوروز کلید می خورد و من هم جزو بازیگرانش هستم وارد تولید فیلم خودم می شوم. فیلمی که قرار است بسازم کمدی است و همه را می خنداند.

کارگردان سه گانه «زیر آسمان شهر» در پاسخ به اینکه سری چهارم این سریال را چه زمانی می سازد، توضیح داد: مهران مهام که قرار است تهیه کنندگی سری چهارم این سریال را بر عهده داشته باشد به من گفته که قولی داده که رسانه ای هم شده است و مردم هم دوست دارند زودتر این سریال ساخته شود. من هم دوباره می گویم سری جدید «زیر آسمان شهر» را به تهیه کنندگی مهران مهام می سازم و رضا عطاران هم مشاور پروژه است.

غفوریان تاکید کرد: جلساتی هم برای ساخت سریال با رضا عطاران داشتیم اما بعد او سر پروژه «نهنگ عنبر۲» رفت و ما هم نمی توانستیم تیم خوبی برای نویسنده ها جمع کنیم بنابراین کار به بعد موکول شد.

بازیگر «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا» درباره این فیلم هم گفت: عبدالرضا کاهانی فیلمی ساخته که توقیف است و امیدوارم مشکلات آن حل بشود.

«یکِ یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیا از ۲۶ تا ۲۸ اسفند هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ تا ۲ بامداد روی آنتن شبکه یک سیما رفت و امروز هم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ساعت ۲۱ به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت.

مهران غفوریان رضا عطاران زیر آسمان شهر زیر آسمان شهر 4
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین