کد خبر: 27047 A

۱۰ سریال جذاب پاییز ۲۰۱۸ / عکس‌ها

۱۰ سریال جذاب پاییز ۲۰۱۸ / عکس‌ها

با شروع فصل پاییز سریال‌های جدیدی از شبکه‌های پربیننده دنیا پخش می‌شود.

ایران آرت: هم‌زمان با مهیج شدن فصل جوایز بین‌المللی فیلم‌های سینمایی، مخاطبان تلویزیون نیز در انتظار پروژه‌های جدیدی با حضور شان پن، جولیا رابرتس، اما استون و جیم کری به سر می‌برند. این سریال‌های تلویزیونی شامل داستان‌های اقتباسی، بازسازی‌شده و حتی مجموعه‌های جدید می‌شوند. سایت نماوا به‌ مرور ۱۰ سریال مهم‌ و جذاب‌ فصل پاییز پرداخته که در ادامه با این سریال‌ها آشنا خواهید شد.

۱. پاکسازی

1

پس از ۴ فیلم سینمایی موفق، «پاک‌سازی» اثر جیمز دموناکو راهش را به سمت تلویزیون باز کرده است. «پاک‌سازی» داستان یک دوره‌ی ۱۲ ساعته است که تمام جرم‌ها، ازجمله قتل، قانونی می‌شوند. در نسخه سینمایی این فیلم، در هر قسمت شخصیت‌های مرتبطی وجود داشتند، اما در نسخه تلویزیونی آن، در هر اپیزود با داستان‌ها و شخصیت‌های متفاوتی روبرو می‌شویم. احتمالاً کسانی که به دنبال درک بهتری از «پاک‌سازی»، مردم ساکن این ویران‌شهر و انگیزه‌های فاسدشان هستند، این نسخه طولانی به مذاقشان خوش خواهد آمد.

۲. بچه‌گانه

2

برای کسانی که «درخشش ابدی یک ذهن پاک» را دیده‌اند و دوست داشتند این فیلم ۱۰ برابر طولانی‌تر بود؛ شبکه شوتایم یک سریال این‌چنینی را برایشان تولید کرده است. «شوخی کردم» از ذهن مبتکر میشل گوندری و جیم کری که در سال ۲۰۰۴ آن فیلم را باهم کار کرده بودند سرچشمه گرفته است. در این پروژه، هر دو نفر جزو تهیه‌کنندگان کار هستند و دیو هولستین ساخت «شوخی کردم» را بر عهده داشته است.

۳. اولین

3

این سریال که از شبکه اینترنتی هولو پخش می‌شود، داستان اولین سفر انسان به مریخ است. در ۸ فصل این سریال، به تماشای چگونگی موفقیت بروکراسی این پروژه‌ی عظیم، در کنار زندگی خصوصی افرادی که در انجام آن شرکت داشتند خواهیم نشست. شان پن در نقش کارمند ناسا و ناتاشا مک‌الهون مسئول بخش مالی و تأمین هزینه‌های سفر به مریخ خواهند بود. کارگردان‌هایی مثل آگنیشا هولاند، دنیز گامزه ارگوون و دنیل ساکهایم ساخت قسمت‌های مختلف را بر عهده دارند.

۴. مجنون

4

چیزهای زیادی هست که هنوز درباره این سریال جدید نت‌فلیکس نمی‌دانیم؛ تنها می‌دانیم که این سریال قرار نیست مثل دیگر سریال‌های تلویزیونی باشد. پاتریک سامرویل نویسندگی و کری فوکوناگا (کارگردان نابغه فصل اول «کارآگاه حقیقی» ساخت «مجنون» را بر عهده داشته‌اند. تصاویر خیره‌کننده‌ای که از آنونس سریال پخش شده، چیزی از داستان اصلی را لو نمی‌دهد؛ اما طی خلاصه داستان منتشر شده، قرار است وارد دنیای دو بیمار روانی با بازی اما استون و جونا هیل شویم که اوقات خوشی را برایمان فراهم خواهند کرد.

۵. رومانوف‌ها

5

بازگشت ماتیو واینر، سازنده‌ی «مَد من»، به تلویزیون به دلایل متعددی قابل‌توجه است: او یک سریال آنتولوژی (سریالی که هر قسمت بازیگران و داستان متفاوتی دارد) ساخته و برعکس بسیاری از سریال‌های شبکه آمازون پرایم، «رومانوف‌ها» به‌صورت هفتگی پخش می‌شود. کلیت داستان‌ها درباره‌ی کسانی است که فکر می‌کنند از نوادگان خانواده سلطنتی روسیه هستند. در هر داستان، بازیگران و لوکیشن‌های مختلفی ازجمله اروپا، شرق دور و آمریکا را خواهیم دید.

۶. اردو زدن

6

شاید زیاد علاقه‌ای به حمایت از دیوید تننت در یک داستان ماجراجویانه‌ی دیگر با دوستان ۴۰ ساله‌اش را نداشته باشیم، اما «اردو زدن» از جذابیت‌های دیگری نیز برخوردار است. جنیفر گارنر نقش کاترین همسر والت را بازی می‌کند که دوست دارد همه‌چیز را تحت کنترل داشته باشد و ۴۵‌مین سالگرد تولد همسرش را در طبیعت برگزار کند. طبیعتاً، جنجال‌هایی بین زوج داستان، روابط خانوادگی و دوستان نیز به وجود خواهد آمد و لوکیشن ماجرا زیاد جلب‌توجه نخواهد کرد. موقعیت‌های طنز بسیاری نیز در داستان وجود دارد.

۷. بازگشت به خانه

7

وقتی «آقای ربات» در فصل ۴ به پایان رسید، سم اسماعیل از قبل پروژه‌ی بعدی‌اش را آماده کرده بود؛ «بازگشت به خانه» برگرفته از یک پادکست مشهور است. جولیا رابرتس در نقش هیدی، کارمندی است که برای مؤسسه‌های مخفی دولتی کار می‌کند و به سربازها کمک می‌کند تا به زندگی عادی بازگردند. آن‌ها از روش‌های مرسوم استفاده نمی‌کنند و یکی از سربازها برای هیدی مشکلاتی ایجاد می‌کند. بابی کاناوله، استفان جیمز  و شیا ویگهام از دیگر بازیگران این سریال هستند.

۸. روش کومینسکی

8

در شهری که به چهره‌های جوان و زیبا اهمیت‌ داده می‌شود، دو دوست قدیمی تصمیم به بازپس‌گیری سال‌های جوانی‌شان می‌گیرند. مایکل داگلاس و آلن آرکین به ترتیب در نقش سندی کومینسکی چهره مشهور قدیمی شهر فرشته‌ها و دستیار قدیمی‌اش نورمن نیولندر بازی می‌کنند. چاک لوری کارگردان موفق «تئوری بیگ بنگ» و «شلدون جوان»، «روش کومینسکی» را برای پخش از نت‌فلیکس ساخته است.

۹. روش کومینسکی

9

بن استیلر پس از ساخت «زولندر ۲»، برای اولین بار دوباره به تلویزیون بازگشته است. «فرار در دانمورا» بر اساس داستان واقعی ساخته شده است. فرار از تأسیسات اصلاحی کلینتون ۲۰۱۵ در نیویورک رخ داد و دستمایه اصلی این سریال است. بنیسیو دل تورو و پل دینو دو هم‌سلولی هستند که با گول زدن یکی از کارگران زن زندان (پاتریشیا آرکت) موفق به فرار می‌شوند.

۱۰. دختر درامر کوچک

10

تهیه‌کنندگان «مدیر شب» بار دیگر با پروژه‌ای به قلم جان لوکاره برای تلویزیون بازگشته‌اند. ساخت «دختر دارمر کوچک» بر عهده  پارک چان-ووک («اولدبوی» و «کنیز») بوده است. داستان این سریال در دهه ۷۰ میلادی می‌گذرد و ماجرای چارلی (فلورانس پوگ) دختری است که در تعطیلاتش در یونان، با بکر (الکساندر اسکارشگرد) ملاقات می‌کند. درنتیجه‌ی این دیدار، زندگی چارلی متحول می‌شود: او به عنوان یک جاسوس دوگانه برای مغزمتفکری به نام کورتس  (مایکل شنون) انتخاب می‌شود. ماجراهای عشقی، دسیسه و خیانت‌های زیادی برای چارلی به وجود می‌آید.

جولیا رابرتز شان پن اما استون جیم کری سریال مجنون سریال پاکسازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین