کد خبر: 32381 A

دنباله "بریکینگ بد" به نتفلیکس رسید

دنباله "بریکینگ بد" به نتفلیکس رسید

دنباله‌ سریال "بریکینگ بد" با بازی برایان کرانستون از نت‌فلیکس پخش می‌شود.

ایران آرت: فیلم "قانون‌شکنی" (Breaking Bad) بی‌ سروصدا در حال توسعه است، اما شب گذشته گزارشاتی منتشر شد در این باره که این فیلم از شبکه‌های AMC و نت‌فلیکس پخش می‌شود. مسؤلین این دو شبکه از ارائه‌ی توضیح در این زمینه خودداری کرده‌اند، اما بنابر ادعای منابع نزدیک به پروژه، فیلم ابتدا در نت‌فلیکس و سپس در AMC به نمایش درخواهد آمد. سریال "قانون‌شکنی" برای اولین بار از شبکه‌ی AMC پخش شد و سپس در اختیار سرویس نت‌فلیکس قرار گرفت.

به گزارش سی نما، سهیم شدن AMC‌ و نت‌فلیکس در اپیزود ویژه‌ی سریال منطقی به نظر می‌رسد چرا که دو شبکه در موفقیت سریال سهم داشتند. "وینس گیلیگان" نویسنده‌ی سریال هم در سال ۲۰۱۳ به هنگام دریافت جایزه‌ی امی بهترین سریال درام از سرویس نت‌فلیکس قدردانی کرده بود: "به اعتقاد من نت‌فلیکس ما را روی ایر نگه داشت. در غیر آنصورت نه تنها ما این بالا نایستاده بودیم، بلکه حتی سریال بیش از دو فصل دوام نمی‌آورد… عصر تازه‌ای در تلویزیون به وجود آمده و ما بسیار خوشحالیم که از آن سود جسته‌ایم."

از فیلم "قانون‌شکنی" که انتظار می‌رود دنباله‌ای با بازی "آرون پل" باشد اطلاعات زیادی در دست نیست. همانگونه که پیش از این در ۳۰نما خواندید، این دنباله توسط گیلیگان نویسنده و کارگردانی خواهد شد. او به همراه "مارک جانسون" و "ملیسا برنستاین" تهیه‌کنندگی "قانون‌شکنی" و "بهتر است با سال تماس بگیرید" (Better Call Saul) را برعهده داشت. طبق آخرین شنیده‌ها، فیلمنامه به صورت یک فیلم بلند تصویربرداری می‌شود اما هنوز معلوم نیست که به صورت یک فیلم روی ایر می‌رود یا چند اپیزود.

سریال "قانون‌شکنی" در قالب پنج فصل پخش شد و پس از آن پیش‌درآمدی با نام "بهتر است با سال تماس بگیرید" با نویسندگی گیلیگان برای آن ساخته شد. فیلمبرداری پروژه‌ای با نام رمز (Greenbriar) در آلباکرکی از اواسط نوامبر گذشته آغاز خورده که طبق اعلام "آلباکرکی ژورنال" در مورد فرار یک مرد گروگان گرفته شده و تلاش او برای آزادی است. به نظر می‌رسد که مرد داستان "جسی پینکمن" باشد و وقایع آن پس از قسمت پایانی سریال روی دهد. نوامبر گذشته "برایان کرانستون" تولید فیلم را تأیید کرد اما گفت فیلمنامه را نخوانده است.

هالیوود نتفلیکس بریکینگ بد برایان کرانستون ساختارشکنی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین