کد خبر: 32800 A

آرون سورکین "اتاق خبر" را تعطیل کرد

آرون سورکین "اتاق خبر" را تعطیل کرد

آرون سورکین اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای ساختن ادامه مجمه تلویزیونی "اتاق خبر" ندارد.

ایران آرت: خبر خوبی بود که قرارست مجموعه تلویزیونی "اتاق خبر" دوباره احیا شود اما ارن سورکین خالق این محصول از "اچ‌بی‌او" به شایعه‌های احیا و پخش فصل‌های جدید آن – که در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ در قالب سه فصل تولید شد – پایان داد.

به گزارش هنر و تجربه، در جریان مراسم فرش قرمز نخستین نمایش فیلم "افراد ایکس: آپوکالیپس" بود که یکی از بازیگران سابق "اتاق خبر" اولیویا مان از علاقه‌اش به احیای این مجموعه گفت و این‌که موضوع را با دیگر همبازی‌ها و سورکین در میان گذاشته است. خیلی از طرفداران و مان موافق این بازگشت‌اند چون درباره پشت صحنه یک استودیوی خبر ساختگی است و تفسیری از عملکرد رسانه‌ها در این روزگار؛ و کسی منکر این موضوع نیست که مجموعه‌ای چون "اتاق خبر" با خالقی نظیر ارن سورکین در شرایط اجتماعی و سیاسی این دوره حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

متأسفانه ارن سورکین به‌تازگی در جریان حضورش در مجموعه تلویزیونی جیمز کوردِن این امکان را به‌کل رد کرد: "من هیچ برنامه‌ای برای رفتن سراغ کارهای تمام‌شده‌ام ندارم. البته که دلم می‌خواست این برنامه هنوز پخشش ادامه داشت."

اما با این اظهار نظر مشارکت سورکین در خلق دنباله "شبکه اجتماعی" هم زیر سؤال می‌رود. اگر ساخت این دنباله هم قطعی شود، سورکین به عنوان نویسنده اصلی قرار نیست سراغ کار تمام‌شده‌اش برود؟! فقط زمان پاسخ‌گوی ما خواهد بود.

 

هالیوود فرش قرمز اچ بی او آرون سورکین اتاق خبر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین