کد خبر: 33882 A

علت نیم‌بها نشدن بلیت‌ سینماها در ایام نوروز

علت نیم‌بها نشدن بلیت‌ سینماها در ایام نوروز

سخنگوی شورای صنفی اکران در واکنش به برخی ابهامات درباره فرآیند قیمت‌گذاری بلیت سینماها در ایام نوروز ۹۸ توضیحاتی ارائه کرد.

ایران آرت: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره ابهامات به‌وجود آمده درباره قیمت‌گذاری بلیت سینماها در ایام غیر تعطیل رسمی نوروز ۹۸ گفت: فروش نیم‌بهای بلیت در ایام نوروز بر اساس روال سال‌های گذشته است و این طور نیست که در سال ۱۳۹۸ متفاوت از سال‌های گذشته کرده باشیم.

وی در گفتگو با مهر ادامه داد: در همه ایام نوروز اعم از تعطیل رسمی و غیررسمی، همه ساله بهای قیمت بلیت در سراسر کشور کامل بوده و بلیت نیم‌بها بعد از تعطیلات دو هفته‌ای نوروز عرضه خواهد شد.

غلامرضا فرجی ادامه داد: افزایش بهای بلیت برای سینماهای مدرن فقط برای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل است و در حال حاضر در سینماهای مدرن قیمت بلیت ۱۸ هزار تومان است که با مالیات و ارزش‌افزوده به ۲۰ هزار تومان می‌رسد.

وی همچنین گفت: بعد از تعطیلات نوروز سینماهای مدرن در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه حداکثر قیمت بهای بلیت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان که با مالیات و ارزش‌افزوده ۱۵ هزار تومان خواهد بود.

فرجی یادآور شد: بهای بلیت سینماهای مدرن در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هیچ‌گونه افزایشی نداشته است و بلیت نیم‌بهای سه‌شنبه‌ها ۹ هزار تومان که با مالیات و ارزش‌افزوده به ۱۰ هزار تومان خواهد رسید که بعد از تعطیلات نوروز اجرایی می‌شود.

 

شورای صنفی نمایش بلیت سینما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین