کد خبر: 35480 A

سرگرمی ویژه کیانو ریوز در جان ویک

سرگرمی ویژه کیانو ریوز در جان ویک

کیانو ریوز می‌گوید "جان ویک" یک سرگرمی ویژه دارد که در فیلم حذف شده است.

ایران آرت: "جان ویک" آدمکش محبوب با بازی "کیانو ریوز" یک ماشین کشتار است که به سگ‌ها علاقه‌ نشان می‌دهد، اما در طول سه فیلم "جان ویک" (۲۰۱۴)، "جان ویک: بخش ۲" (۲۰۱۷) و "جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم" (John Wick: Chapter 3 – Parabellum) در تابستان امسال، به ندرت زندگی ویک خارج از آدمکشی به تصویر کشیده شده. ریوز به تازگی در مصاحبه با "آپراکس" فاش کرده است که لذت‌بخش‌ترین سرگرمی برای ویک در قسمت اول فیلم به نمایش گذاشته شده اما از نسخه‌ی نهایی حذف شده است.

ریوز می‌گوید: "در فیلمنامه‌ی اول شرح داده شده بود که ویک با کتب‌ چرمی کهن کار می‌کند و کتاب ترمیم می‌کند. این صحنه را فیلمبرداری کردیم. در فیلم وجود ندارد، اما ما فیلمبرداری‌اش کردیم. او یک سرگرمی و پیشه دارد. کارش این بوده. در بهترین حالت، همسرش می‌میرد، و وقتی که به دنبال انجام امر ناممکن می‌رود، به این کار مشغول بوده."

30نما نوشت؛ متأسفانه در سه فیلم "جان ویک" نشانی از علاقه‌ی نهانی شخصیت به کتب قدیمی مشاهده نمی‌کنیم، اما ممکن است در قسمت چهارم صحنه‌هایی از او در کنار کتاب‌ها به نمایش گذاشته شود. ریوز دنباله‌ی دیگری برای "جان ویک" را غیرمحتمل نمی‌داند. او به "آپراکس می‌گوید: "بله، به تخته بزنیم. حضور من به داستان و کارگردان بستگی دارد. این نقش را بسیار دوست دارم و از بازی کردنش لذت می‌برم."

در "جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم" ریوز بار دیگر با "چاد استالسکی" کارگردان دو قسمت قبل همکاری می‌کند. داستان "پارابلوم" وقایع را پی می‌گیرد که درست پس از قسمت دوم روی می‌دهند: "جان ویک" با آدمکشی در "کانتیننتال" قوانین را زیر پا گذاشته و تحت تعقیب است. با ۱۴ میلیون دلار پاداشی که برای قتل او تعیین شده، "جان ویک" باید از چنگ خطرناک‌ترین آدمکش‌های دنیا فرار کند و از نیویورک خارج شود. در این قسمت "ایان مک‌شین" و "لارنس فیشبورن"، نقش‌های قبلی خود را تکرار می‌کنند و "هالی بری" و "انجلیکا هیوستون" چهره‌های جدید چندگانه‌اند.

استودیوی لاینزگیت "جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم" را در تاریخ ۱۷ می در آمریکا اکران می‌کند.

فیلم سینمایی هالیوود فیلم جان ویک کیانو ریوز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین