کد خبر: 3892 A

لحظات پدرانه هالیوودی‌ها

لحظات پدرانه هالیوودی‌ها

این ستاره‌ها هم مثل همه پدرها لحظات شیرینی با فرزندانشان را ثبت کرده‌اند

ایران آرت: ستاره های هالیوودی بسیاری، از دیوید بکهام گرفته تا نیک کانن، از طریق شبکه های اجتماعی زیباترین لحظات پدرانه خود را به نمایش می گذارند که ما برخی از بهترین های آنها را برایتان گلچین کرده ایم.

 

۱.کریس همسورث و همسرش، السا پاتاکی، ۳ فرزند دارند. کریس عاشق شکار لحظه های ناب و رمانتیک از خانواده خود است. در اینجا نیز او از خانواده خسته خود عکسی گرفته و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.
 
۲.مگر می شود که در لیست پدران جذاب، نام دیوید بکهام نباشد؟! این ستاره محبوب به تازگی عکسی از جشن تولد منتشر کرده است. تصاویر منتشر شده، علاقه زیاد او را به فرزندانش نشان می دهد. او در مورد فرزند بزرگش، بروکلین۱۷ ساله، چنین می گوید: «بروکلین بهترین هدیه زندگی من است. هر وقت او را می بینم، ناخودآگاه لبخند می زنم. او مایه افتخارم است.»
 
۳.بکهام همیشه عکس هایی از دختر خود، هارپر، نیز به اشتراک می گذارد. او می گوید: «او دختر خوب باباست.»
 
۴.احساس او نسبت به کروز و رومئو نیز چنین است.
 
 
۵.اگر به صفحه کیم کارداشیان نگاهی بیاندازید، خواهید دید که او معمولا رابطه خوب کانیه وست و دخترش، نورث وست، را در عکس هایش نشان می دهد. کانیه و نورث در این عکس، پس از یک روز که به خرید در بازارها گذشت، از فرط خستگی به خواب رفته اند.
 
۶.نیکول ریچی هم جزو آن دسته از مادرانی است که اغلب عکسهایی از همسرش، جوئل مدن، را به همراه ۲ فرزندش در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. او زیر این عکس اش نوشته: «بسه پدر، کور شدیم»
 
۷.فرزند اول جسیکا بیل و جاستین تیمبرلیک، که تقریبا یک سال دارد، نور چشم پدر است. جاستین امیدوار است که استعداد خوانندگی او هم به پدرش برود.
 
۸.وقتی که صحبت از رابطه پدر و فرزندی می شود، نیک کانن حرف اول را می زند. او عاشق دوقلوهای ۴ ساله اش است. این طور به نظر می رسد که آنها در حال گشت و گذار در شهرشان هستند.
 
۹.جی زی هم در مورد دخترش چنین می گوید: «از وقتی پدر شده ام، زندگی برایم رنگ و بوی دیگری به خود گرفت. تازه می فهمم که چه چیزهایی در زندگی ارزش واقعی دارد.»
 
۱۰.لوئی تاملینسون هم جزو آن دسته از پدرهایی است که از فرزند خود عکس های زیادی منتشر می کند. این عکس اولین عکس منتشر شده توسط او از نخستین روز تولدش است.
 
 
منبع: bartarinha.ir
 

کریس همزورث دیوید بکهام دیوید بکهام دیوید بکهاملوئی تاملینسون جی زی نیک کنن جاستین تیمبرلیک 

 

دیوید بکام دیوید بکهام جاستین تیمبرلیک نیک کانن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین