کد خبر: 39660 A

تام هالند: مرد عنکبوتی شگفت‌انگیزتر می‎شود/ فوتوشات‌های جدید برای GQ

تام هالند: مرد عنکبوتی شگفت‌انگیزتر می‎شود/ فوتوشات‌های جدید برای GQ

تام هالند نقش مرد عنکبوتی را در فیلم‌هایی که استودیوی سونی بدون همکاری "کوین فایگی"‌ و دیزنی به تولید می‌رساند ادامه خواهد داد، اما از این پس نمی‌تواند در فیلم‌هایی مثل "انتقام‌جویان" ظاهر شود

ایران آرت: آخرین فیلم "مرد عنکبوتی" که در "دنیای سینمایی مارول" جای نداشت "مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲" بود که به سختی شکست خورد.

انتشار گزارش‌هایی که جدایی "مرد عنکبوتی" و در پی آن نقش "پیتر پارکر" با بازی "تام هالند"‌ از "دنیای سینمایی مارول" را تأیید می‌کرد، هواداران کتاب‌های کامیک را اواخر ماه آگوست بهت‌زده کرد. هالند این نقش‌ را در فیلم‌هایی که استودیوی سونی بدون همکاری "کوین فایگی"‌ و دیزنی به تولید می‌رساند ادامه خواهد داد، اما از این پس نمی‌تواند در فیلم‌هایی مثل "انتقام‌جویان" در کنار دیگر ابرقهرمانان مارول ظاهر شود. هالند به تازگی در مصاحبه با مجله‌ی GQ به هواداران اطمینان خاطر داده است که چندگانه‌ی سینمایی او با مدیریت سونی باز هم پیشرفت خواهد کرد.

او می‌گوید: "انکار نمی‌کنم که پنج سال فوق‌العاده را با مارول پشت سر گذاشته‌ام. واقعاً بهترین سال‌های زندگی من بود، و از جنبه‌های مختلف، رؤیاهایم به عنوان بازیگر به حقیقت پیوستند. سونی همیشه به من لطف داشته و موفقیت جهانی "مرد عنکبوتی: دور از خانه" نشانه‌ی تعهد، مهارت‌ها و حمایت‌های آنان است. میراث "مرد عنکبوتی" و آینده‌ی این شخصیت در دستان امن استودیوی سونی خواهد بود. من تنها می‌توانم سپاسگذار باشم زیرا با بازی در این نقش دوستانی همیشگی پیدا کردم."

تام هالند

به گزارش 30نما، هالند به فاصله‌ی چند روز پس از انتشار گزارش قطع همکاری دیزنی و سونی، در نمایشگاه D23 دیزنی هم اظهارات مشابهی کرده بود. او به هواداران وعده داد که به بازی در نقش "پیتر پارکر" ادامه خواهد داد و اضافه کرده بود: "هر چه پیش آید به ما خوش خواهد گذشت. آینده‌ی "مرد عنکبوتی" متفاوت می‌شود اما به همان‌ اندازه دیدنی و شگفت‌انگیز خواهد بود و ما روش‌های دیگری برای جذابیت بخشیدن به آن پیدا خواهیم کرد."

"مرد عنکبوتی" پس از توافق دیزنی و سونی به "دنیای سینمایی مارول" وارد شده بود. سونی از مدت‌ها قبل حق تولید فیلم براساس این شخصیت را در اختیار دارد اما پذیرفته بود که دیزنی از آن در فیلم‌های خود استفاده کند. فایگی فیلم‌های "دور از خانه" (Spider-Man: Far From Home) و "بازگشت به خانه" (Spider-Man: Homecoming) را تهیه کرده و سونی آن‌ها را پخش کرده بود. "پیتر پارکر" هالند در داستان فیلم‌های "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی"، "جنگ بی‌نهایت" و "آخر بازی" نقش داشت.

تام هالند 2

شکست مذاکرات سونی و دیزنی به فاصله‌ی کوتاهی پس از عبور "دور از خانه" از فروش جهانی ۱ میلیارد دلاری و تبدیل شدن آن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ استودیوی سونی اعلام شد. در برخی از گزارشات آمده بود که سونی نقشی در به شکست انجامیدن مذاکرات نداشته و زیاده‌خواهی دیزنی و فایگی سبب قطع همکاری شده است.


تام هالند 3

مرد عنکبوتی تام هالند انتقام جویان دنیای سینمایی مارول پیتر پارکر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین