کد خبر: 41604 A

انتشار نخستین تیزر "دراکولا"/ همکاری بی‌بی‌سی و نتفلیکس

انتشار نخستین تیزر "دراکولا"/ همکاری بی‌بی‌سی و نتفلیکس

شبکه BBC و نتفلیکس سرانجام اولین تیزر تریلر سریال Dracula را منتشر کردند که وعده یک اقتباس با کیفیت بالا از این خون آشام محبوب می‌دهد.

ایران آرت، تیرماه امسال بود که شبکه بی بی سی (BBC) و شبکه نت فلیکس اولین تصاویر رسمی سریال Dracula (دراکولا) را منتشر کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر این سریال ترسناک و مورد انتظار منتشر شده است. در این تیزر تریلر کوتاه شاهد تصاویری از دنیای تاریک، سرد و بسیار خشن سریال هستیم که سازندگان سریال به خوبی توانسته‌اند تا فضایی ترسناک را به تصویر بکشند و در طول تریلر شاهد نمایش دراکولا با بازی کلیس بنگ و همچنین کسانی هستیم که در تلاش هستند تا این خون آشام بسیار محبوب را متوقف کنند. اولین تیزر تریلر سریال Dracula حاوی تصاویر بسیار امیدوار کننده و جذابی برای طرفداران دراکولا است و به‌نظر می‌رسد که سازندگان سریال در ماموریت جدید خود نیز قرار است سربلند خارج شوند. همچنین در طول تریلر شاهد به تصویر کشیده شدن لندن دوره ویکتوریا و همچنین ترانسیلوانیا هستیم.

به گزارش زومیت، کلیس بنگ، جاناتان آریس، ساشا داوان، نیتن استوارت-جارت، کاترین شل، لیندزی مارشال، چنل کرسول، متئو برد، لیدیا وست، پل برنن، سارا نایلز، سوفیا اوکسنهام، جان مک‌کری، فیل دانستر و میلیسنت ونگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Dracula حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. استیون موفات و مارک گیتیس، سازندگان سریال Sherlock (شرلوک) وظیفه ساخت این اقتباس تلویزیونی را بر عهده دارند. جانی کمپبل با سابقه کارگردانی سریال Westworld (وست ورلد)، وظیفه کارگردانی قسمت اول دراکولا را بر عهده داشته و کارگردانی قسمت دوم و سوم این سریال نیز به ترتیب بر عهده دیمون توماس با سابقه کارگردانی سریال Killing Eve (کشتن ایو) و پل مک‌گوگان با سابقه کارگردانی سریال Sherlock، بوده است.

پخش سریال Dracula قرار است از اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس و BBC آغاز شود. این مینی سریال در ۳ قسمت تولید شده که زمان هر قسمت آن حدود ۹۰ دقیقه خواهد بود. سریال دراکولا در بریتانیا و ایرلند از شبکه BBC One منتشر خواهد شد و شبکه Netflix نیز وظیفه انتشار این سریال در دیگر کشورهای جهان از جمله کشور آمریکا، را بر عهده دارد.

 

بی بی سی دراکولا نتفلیکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین