کد خبر: 43048 A

انتقاد بازیگر ستایش از مافیا/ ما را ناخودآگاه کنار می‌زنند

انتقاد بازیگر ستایش از مافیا/ ما را ناخودآگاه کنار می‌زنند

مریم خدارحمی گفت: متاسفانه مافیایی وجود دارد که از تعداد محدودی بازیگر در سریال‌ و فیلم‌ها استفاده می‌کنند که ناخودآگاه شما را کنار می‌گذارند.

ایران آرت: مریم خدارحمی، بازیگر تلویزیون و سینما با اشاره به کار جدید خود گفت: یک سریال به نام "دخترم نرگس" به کارگردانی باقر حبیب پیران در شهر ارومیه کار کردم که قرار است بزودی از شبکه سه سیما پخش شود.

وی در گفتگو با فارس ادامه داد: این سریال در 30 قسمت قصه پلیسی، اجتماعی خانوادگی را به تصویر می‌کشد و من نیز یکی از نقش‌های اصلی به نام نرگس را ایفا می‌کنم. او تا نیمه‌ های این سریال درگیر ماجراهایی پلیسی و مابقی را مشغول درام خانوادگی خود می‌شود.

این بازیگر درباره سایر پیشنهادهای خود نیز بیان داشت: مدتی پیش آقای معظمی برای مجموعه تلویزیونی مرگ خاموش دعوت به همکاری کردند، اما به دلیل اینکه نمی‌خواستم نقش پلیس زن را دوباره تکرار کنم نپذیرفتم.

بازیگر سریال "ستایش۳" همچنین  ادامه داد: متاسفانه جو خاصی در سینما و تلویزیون ما حاکم است که دست بازیگر برای حضور در پروژه‌های مختلف باز نیست و مافیایی وجود دارد که از تعداد محدودی بازیگر در سریال‌ و فیلم‌ها استفاده می‌کنند که ناخودآگاه شما را کنار می‌گذارند.

photo_2019-12-02_16-23-34

وی در ادامه نیز عنوان داشت: در این سال‌ها که کار می‌کنم دیگر می‌دانم که باید با چه افراد و گروه‌هایی کار کنم. به این دلیل است که یکسری فیلترهایی برای خودم دارم که ترجیح می‌دهم کنار باشم و زمانی که قرار است در جای درست خودم حضور داشته باشم.  

 

 

ستایش 3 مریم خدارحمی ستایش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین