کد خبر: 43773 A

وعده تازه کریستوفر نولان به طرفدارانش/ بزرگترین دستاورد کارگردان معروف در دست ساخت است

وعده تازه کریستوفر نولان به طرفدارانش/ بزرگترین دستاورد کارگردان معروف در دست ساخت است

کریستوفر نولان کارگردان سرشناس هالیوودی وعده داده که جدیدترین فیلمی که در دست سخت دارد، تبدیل به بزرگ ترین و زیباترین فیلمش خواهد شد.

ایران آرت، این فیلم با بازی رابرت پتینسون در حال تصویربرداری است و کریستوفر نولان می گوید فیلم جدید جاسوسی که با بازی با رابرت پتیسون ساخته می شود، بزرگترین دستاورد هنری وی خواهد بود.

کریستوفر نولان با این گفته ها بسیاری از هواداران خود را به هیجان آورده است. نولان در این خصوص به EW گفت: "ما از نقطه نظر یک فیلم جاسوسی به شدت رشد خواهیم کرد. ما در حال گذر از چند ژانر مختلف به روشی جالب و هیجان انگیز هستیم. مطمئناً این فیلم از لحاظ دسترسی بین المللی بزرگترین  فیلم من خواهد بود.

به گزارش انتخاب، وی افزود: "ما در هفت کشور با بازیگرانی بزرگ کار کردیم و شکی نیست که این بلند پروازانه ترین فیلمی است که ساخته ایم. ". نولان درباره رابرت پتینسون نیز گفت: "او یک بازیگر بسیار با استعداد است. او یک ورزشکار است و قادر است با وسایل نقلیه مختلفی فعالیت کند و رفتارهای حرفه ای نشان دهد."

در ماه آوریل ، پتینسون فاش کرد که با خواندن فیلمنامه نولان متوجه شد که باید خود را برای شرایطی بسیار سخت آماده کند.پتینسون ، که در فیلم جدید بتمن نیز بازی خواهد کرد ، گفت: "من سالها و سالها تمرین کرده ام تا با فیلمسازان بزرگ کار کنم. اما چیزی که مورد کریس نولان وجود دارد این است به نظر می رسد او تنها کارگردان فعلی است که می تواند آنچه را انجام دهد که دقیقا در ذهن دارد. پیش بینی می شود این فیلم در ژوئیه 2020 به سینماها بیاید.

 

کریستوفر نولان رابرت پتینسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین