کد خبر: 45195 A

برد پیت و رد یک پیشنهاد بزرگ

برد پیت و رد یک پیشنهاد بزرگ

برد پیت مدعی شد سال‌ها قبل پیشنهاد بازی در فیلم "ماتریس" که کیانو ریوز در آن درخشید را رد کرده است.

ایران آرت: تنها "ویل اسمیت" بازی در نقش "نئو" در سه‌گانه‌ی "ماتریکس" (The Matrix) را رد نکرده است. "برد پیت" که در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم سانتا باربارا حضور یافته بود مدعی شد که سال‌ها قبل به او پیشنهاد بازی در "ماتریکس"‌ را ارائه داده‌اند. او می‌گوید: ‌"بازی در "ماتریکس" را نپذیرفتم. قرص قرمز را برداشتم. منظورم قسمت اول است. برای قسمت دوم و سوم پیشنهادی نشد. فقط قسمت اول. بنابر اعتقادات من، اگر نقشی را به دست نیاورم، آن نقش برای من ساخته نشده."

پیت ۵۶ ساله در ادامه توضیح می‌دهد: "واقعاً باور دارم که [آن نقش] برای من نوشته نشده بود. برای بازیگر دیگری بود و آن‌ها رفتند و فیلم را با بازیگر دیگری ساختند. حقیقتاً به این مسئله باور دارم. اگر برنامه‌ای در مورد نقش‌هایی که رد کرده‌ام بسازند باید دو شب ادامه پیدا کند."

به گزارش 30نما، نقش "نئو" البته به "کیانو ریوز" رسید و او با بازی در آن آوازه‌ای جهانی پیدا کرد. پیش از پیت، "ویل اسمیت" هم بازی در این فیلم را رد کرده بود تا فیلم "غرب وحشی وحشی" که در گیشه شکست خورد را بسازد. اما اسمیت سال گذشته فاش کرد که جلسه‌ی او با واچوفسکی‌ها کارگردانان فیلم خوب پیش نرفته است.

او گفته بود: "بعد از آنکه "مردان سیاه‌پوش" را ساختیم، واچوفسکی‌ها که تنها یک فیلم ساخته بودند آمدند و ایده‌ی فیلم "ماتریکس" را مطرح کردند. کاشف به عمل آمده که آن‌ها نابغه‌اند! اما چیزی که من در آن جلسه تجربه کردم تفاوت‌هایی با نابغه بودن داشت."

"نیکلاس کیج" هم به علت مشکلات خانوادگی بازی در "ماتریکس" را نپذیرفت و "وال کیلمر" در مقطعی برای بازی در فیلم در نظر گرفته شده بود و در نهایت ریوز این نقش را به دست آورد. او قرار است در قسمت چهارم "ماتریکس" در کنار "کری-آن ماس" برای بازی در نقش‌های "نئو" و "ترینیتی" بازگردند. "نیل پاتریک هریس" و "جسیکا هنویک" از جمله بازیگران جدید چندگانه خواهند بود.

پیت در مراسم اهدای جوایز صنف بازیگران آمریکا هنگام دریافت جایزه گفت که این افتخار را به پروفایلش در شبکه‌ی اجتماعی "تیندر" اضافه می‌کند. اما سپس اعتراف کرد که حتی کار کردن با این اپلیکیشن را بلد نیست. او در مصاحبه با "اکسترا" می‌گوید: "نه، من در آن حضور ندارم. حتی نمی‌دانم چطور کار می‌کند. فقط فکر کردم که شوخی خنده‌داری باشد."

 

برد پیت ویل اسمیت ماتریکس ماتریکس 4
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین