کد خبر: 45741 A

نخستین بازیگر فصل دوم"ویچر" معرفی شد/حضور کارمل لانیادو در سریال پر بیننده نتفلیکس

نخستین بازیگر فصل دوم"ویچر" معرفی شد/حضور کارمل لانیادو در سریال پر بیننده نتفلیکس

کارمل لانیادو، بازیگر فیلم "دولیتل"، اولین بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران فصل دوم سریال "ویچر" اضافه شده است.

ایران آرت، ماه آذر امسال بود که فصل اول سریال The Witcher (ویچر) از شبکه نت فلیکس منتشر شد که براساس آمار منتشر شده، این سریال یکی از دو سریال پر بیننده این سرویس استریم در سال ۲۰۱۹ بوده و همچنین بیش از ۷۶ میلیون کاربر شبکه نتفلیکس فصل اول سریال ویچر را در ۴ هفته اول انتشار تماشا کرده بودند. همچنین پیش از انتشار فصل اول، سریال ویچر برای فصل دوم نیز تمدید شده که انتظار می‌رود فصل دوم سریال ویچر که در ۸ قسمت تولید خواهد شد، در سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به جمع بازیگران این سریال فانتزی اضافه شده است. طبق گفته منابع نزدیک، کارمل لانیادو، بازیگر فیلم Dolittle (دولیتل)، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فصل دوم سریال The Witcher اضافه شده و قرار است یک نقش مکمل را در این سریال بازی کند.

سریال The Witcher

به گزارش زومجی، لانیادو قرار است تنها در سه قسمت از فصل دوم سریال The Witcher حضور پیدا کند و نقش شخصیتی به‌نام ویولت را بر عهده دارد که این شخصیت به یک دختر جوان که بازیگوش است و رفتار عجیب و غریبی دارد و همچنین یک شخصیت باهوش که بیشتر سادیستی است، توصیف شده است. همچنین ددلاین از منابع نزدیک خود شنیده که فیلمبرداری فصل دوم سریال ویچر در بریتانیا از این ماه (فوریه) در حال انجام است و انتظار می‌رود که فیلمبرداری سریال در اسکاتلند و بخش‌هایی از اروپای شرقی نیز انجام شود. گفته می‌شود که بخش‌های زیادی از فصل دوم این سریال فانتزی شبکه Netflix در استودیوی فیلمسازی Arborfield که در ۶۴ کیلومتری غرب لندن قرار دارد، انجام خواهد شد. فصل اول در مجارستان، لهستان و اسپانیا فیلمبرداری شده بود.

 تاکنون بازگشت هنری کویل در نقش گرالت، فریا آلن در نقش سیری و آنیا چالوترا در نقش ینیفر، در فصل دوم سریال The Witcher تایید و اعلام شده است. مانند فصل اول نیز وظیفه ساخت فصل دوم این سریال فانتزی بر عهده لورن اشمیت هیسریش خواهد بود. همچنین انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf (ویچر: کابوسِ گرگ) نیز در دست ساخت است که این اثر قرار است به گذشته وزمیر بپردازد.

 

ویچر دولیتل کارمل لانیادو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین