کد خبر: 47652 A

سال شلوغ آن هاتاوی در سینما/ خانم بازیگر خبرنگار می‌شود

سال شلوغ آن هاتاوی در سینما/ خانم بازیگر خبرنگار می‌شود

آن هاتاوی در فیلم "بچه‌های فرانسوی غذا پرتاب نمی‌کنند" به ایفای نقش می‌پردازد.

ایران آرت: آن هاتاوی سال گذشته بسیار پرمشغله بود. از این بازیگر برنده‌ی اسکار سه فیلم روی پرده و یک سریال تلویزیونی از آمازون پرایم روی ایر رفت و به نظر می‌رسد که او در حال حاضر قصد توقف ندارد. هاتاوی برای سال ۲۰۲۰ فیلم‌های بیشتری دارد و به تازگی برای بازی در فیلم "بچه‌های فرانسوی غذا پرتاب نمی‌کنند" به توافق رسیده است.

"هالیوود ریپورتر" گزارش می‌دهد که هاتاوی در این فیلم که اقتباسی است از کتابی به قلم "پاملا دراکرمن" ایفای نقش می‌کند. داستان فیلم در مورد یک خبرنگار آمریکایی است که به خاطر شغل همسرش به پاریس می‌رود و فرزندانش را در آنجا پرورش می‌دهد. هاتاوی نقش خبرنگار را بازی می‌کند که در تلاش است توازن را میان شغل و مادری‌اش ایجاد کند.

به گزارش 30نما، آخرین پیش‌نویس فیلم توسط "جیمی مینوپریو" و "جاناتان استرن" به نگارش درآمده و "گراهام برودبنت" و "پیتر ژرنین" تهیه‌کنندگان آنند. این پروژه با همکاری بلوپرینت و استودیوکانال فرانسه تولید می‌شود. بلوپرینت اخیراً فیلم برنده‌ی اسکار "سه بیلبورد در نزدیکی ابینگ میزوری" و "اما" به کارگردانی "اوتم دوایلد" را تولید کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هاتاوی سال گذشته سه فیلم "آب تیره" (Dark Water)، "کلاهبرداری" (The Hustle) و "آرامش" (Serenity) را روی پرده داشت و در سریال "عشق مدرن" (Modern Love) آمازون پرایم ظاهر شد. امسال نیز فیلم "آخرین چیزی که می‌خواست" (The Last Thing He Wanted) نت‌فلیکس از او منتشر شده و فیلم "جادوگران" (The Witches) او در صورت بازگشایی مجدد سالن‌ها روی پرده می‌رود.

"بچه‌های فرانسوی" در حال حاضر مراحل ابتدایی توسعه را سپری می‌کند و کارگردان آن هنوز مشخص نشده و باتوجه به وضعیت فعلی صنعت سینما و کشور آمریکای درگیر با ویروس کرونا، تاریخ شروع فیلمبرداری نامعلوم است.

 

آن هاتاوی بازیگر زن بچه های فرانسوی غذا پرتاب نمی کنند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین