کد خبر: 48349 A

تام هاردی هواداران را عصبی کرد/ عکس

تام هاردی هواداران را عصبی کرد/ عکس

ستاره سینمای هالیوود تصویری را در اینستاگرامش منتشر و بعد پاک کرد که هواران را غافلگیر و حتی عصبانی کرده است.

ایران آرت: تام هاردی در صفحه‌ی اینستاگرامش معمولاً هواداران را غافلگیر می‌کند. گاهی پشت‌ صحنه‌ای ارسال می‌کند از فیلمی که در حال بازی در آن است و گاهی هم تصاویری منتشر می‌کند از سگ‌ها در لباس انسان. صفحه‌ی اینستاگرام او درواقع یکی از جذاب‌ترین‌ها در میان تمامی سلبریتی‌هاست.

هاردی چند روز پیش تصویری از «ونوم» (Venom) منتشر کرد که وعده‌ی کراس‌اور این شخصیت با «مرد عنکبوتی» را می‌داد اما دیری نگذشت که این تصویر حذف شد.

«برندن دیویس» از «کامیک‌بوک» این تصویر را که به وضوح نسخه‌ی سینمایی «ونوم» با بازی هاردی را نشان می‌دهد ضبط کند. «ونوم» که قرار است در دنباله‌ی «ونوم: بگذار کشتار شود» هم در سال ۲۰۲۱ ظاهر شود، در این تصویر در حال خوردن «مرد عنکبوتی» بود. این تصویر بدون هیچ توضیح یا متنی ارسال شده بود. اما با خشمگین شدن هواداران «پیتر پارکر» تصویر از صفحه‌ی اینستاگرام هاردی حذف شد.

به گزارش ۳۰نما، هرچند این تصویر می‌تواند مطلقاً هیچ معنایی نداشته باشد اما هاردی معمولاً تصاویری را ارسال می‌کند که هواداران از شخصیت «ونوم» با بازی او طراحی کرده‌اند. نوامبر گذشته، او تصویری منتشر کرد که چهره‌های «ونوم» و «کارنج» (Carnage) با بازی «وودی هارلسون» را در کنار هم نشان می‌داد و درون تصویر دیگری از یک کلاغ در هم تنیده شده بود. آیا این بدان معناست که استودیوی سونی سرانجام قصد تولید ریبوت «کلاغ» (The Crow) را دارد؟ احتمالاً نه و هاردی تنها تصویری را به اشتراک گذاشته که نظرش را جلب کرده.

EWKXEZaX0AE6SO5-768x890

تصویر خورده شدن «مرد عنکبوتی» توسط «ونوم» نیز احتمالاً یک اثر هنری بوده باشد که به نظر هاردی جالب رسیده و سپس آن را به اشتراک گذاشته و قطعاً دلیلی برای حضور «تام هالند» در دنباله‌ی «ونوم» نیست. اما در شبکه‌های اجتماعی هواداران به گونه‌ای واکنش نشان دادند که گویی «تام هاردی» در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرده «ونوم» وارد «دنیای سینمایی مارول» شده است. 

«ونوم: بگذار کشتار شود» اخیراً به تعویق افتاد و در حال حاضر قرار است تابستان سال ۲۰۲۱ اکران شود. فیلم بدون عنوان «مرد عنکبوتی ۳» نیز باید در همین ایام روی پرده برود اما احتمال تغییر تاریخ اکران این دنباله وجود دارد.

 

تام هاردی ونوم ونوم ۲
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین