کد خبر: 48898 A

نوید محمدزاده نابینا می‌شود

نوید محمدزاده نابینا می‌شود

بازی در نقش یک نابینا، چالشی جدید برای نوید محمدزاده خواهد بود.

ایران آرت: با اعلام سازمان سینمایی مبنی بر بلامانع بودن شروع تولید فیلم‌های سینمایی، برادران جلیلوند پیش‌تولید اثر جدید خود با نام "شب، داخلی، دیوار" را به جریان انداختند.

نقش اول مرد این فیلم را که فیلمنامه‌ای متفاوت به قلم وحیدجلیلوند دارد، نوید محمدزاده ایفا می‌کند. این دومین همکاری نویدمحمدزاده با وحید و علی جلیلوند پس از فیلم "بدون تاریخ بدون امضا" است.

بازی در نقش یک نابینا، چالشی جدید برای نوید محمدزاده خواهد بود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: "زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری ، آشفته می‌شود...."

"شب، داخلی، دیوار" به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی علی جلیلوند در مرحله پیش‌تولید قرار دارد. مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای فیلم نغمه دانش آشتیانی و مدیریت تبلیغات بر عهده امیرحسین بزرگ‌زادگان خواهد بود.

"بدون تاریخ بدون امضا" فیلم قبلی برادران جلیلوند در بیش از ۶۰ جشنواره‌ بین‌المللی حضور داشته و موفق به دریافت ۴۳ جایزه معتبر جهانی، من‌جمله "شیر نقره‌ایِ بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد" در هفتاد و چهارمین دوره "جشنواره فیلم ونیز" شد. این فیلم همچنین در سال تولید خود ، جوایز همه رقابت‌های مهم سینمایی کشور را از آن خود کرد.

 

نوید محمدزاده وحید جلیلوند علی جلیلوند شب، داخلی، دیوار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین