کد خبر: 48939 A

جانی دپ نقش محبوبش را پس می‌گیرد

جانی دپ نقش محبوبش را پس می‌گیرد

فاش شدن ماجرای برخورد شدید فیزیکی امبر هرد با جانی دپ و خیانت عجیب خانم بازیگر، ممکن است دپ را به نقش محبوبش بازگرداند.

ایران آرت: دیزنی قصد دارد ساخت مجدد "دزدان دریایی کارائیب" را از سربگیرد، اما گزارش های متناقضی در مورد اینکه آیا جانی دپ در این فیلم حضور خواهد داشت یا نه، وجود دارد.

در سال ۲۰۱۸ استودیو دیزنی اعلام کرد فیلمی دیگر از این مجموعه پرمخاطب را می سازد و در حال حاضر گفته می‌شود کارن گیلان به ایفای نقش در آن خواهد پرداخت.

به گزارش ایران‌آرت، در زمان اعلام خبر تولید فیلم جدید، احتمال بازگشت کاپیتان جک اسپارو به دلیل ادعاهای "آمبر هرد" مبنی بر خشونت خانگی توسط جانی دپ، کمرنگ شده بود.

به نقل از ایندیپندنت، با وجود بیش از یک سال از کنار گذاشته‌ شدن وی از فیلم جدید، گزارش شده است که روسای دیزنی نظر خود را تغییر داده و به صورت جدی برای بازگشت وی به رایزنی مشغولند.

جانی دپ اخیرا شکایتی برای دریافت غرامت از امبر هرد به مبلغ ۵۰ میلیون دلار ثبت کرده است.

اکنون کمپانی دیزنی امیدوار است، جانی دپ به نوعی در نقش کاپیتان اسپارو بازگردد.

با توجه به اینکه مدیرتولید استودیو، شان بیلی، پیش از این گفته بود که می خواهد "انرژی و نشاط  تازه‌ای به این فیلم وارد کند"، به نظر می‌رسد نقش اسپارو فقط یک نقش کوچک باشد.

جانی دپ، نقش کاپیتان اسپارو را پنج بار در طول ۱۴سال در پنج فیلم ایفا کرده و مجموعا بیش از ۴.۵ میلیارد دلار درجدول فروش به دست آورده و آن را به دوازدهمین مجموعه فیلم (فرانچایز) بزرگ در تمام دوران تبدیل کرده است.

جانی دپ آخرین‌بار نقش کاپیتان جک را در سال ۲۰۱۵ در فیلم "مردهای مرده هیچ قصه‌ای نمی‌گویند" بازی کرد. 

 

جانی دپ دزدان دریایی کارائیب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین