کد خبر: 48946 A

ریحانه پارسا و امین حیایی در جستجوی قاتل بروس لی

ریحانه پارسا و امین حیایی در جستجوی قاتل بروس لی

فیلم "قاتل بروس لی" با حضور بازیگرانی ایرانی از جمله امین حیایی و ریحانه پارسا و بازیگران اهل هنگ کنگ ساخته خواهد شد.

ایران آرت: بهمن گودرزی کارگردان سینما درباره آخرین‌ وضعیت تولید فیلم "قاتل بروس لی" گفت: از آنجایی که لوکیشن‌های فیلم در شهر هنگ کنگ است، منتظر مجوز‌های لازم جهت ورود به آن جا و شروع فیلمبرداری هستیم.

وی در خصوص زمان احتمالی حضورشان در هنگ کنگ بیان کرد: باتوجه به اینکه در حال حاضر این شهر در قرنطینه است، اجازه ورود نداریم اما صحبت از بازکردن مرز‌ها و راه افتادن پرواز‌ها برای اواخر خرداد است و فعلا هیچ چیز قطعی نیست.

این کارگردان که با باشگاه خبرنگاران جوان گفتگو می‌کرد درباره بازیگران فیلمش گفت: امیر جعفری، امین حیایی و ریحانه پارسا برای نقش آفرینی در این فیلم حضور دارند و دو بازیگر ایرانی دیگر و چند بازیگر هنگ کنگی نیز به جمع بازیگران اضافه خواهند شد.

وی افزود: تهیه کنندگی این فیلم کمدی را مرتضی شایسته برعهده دارد، آرش قادری و حمید خامنه نویسندگان فیلمنامه هستند و کل لوکیشن‌ها در هنگ کنگ خواهد بود.

مهدی هاشمی در "کوسه"

مهدی هاشمی به جمع بازیگران فیلم سینمایی "کوسه" به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی اجرایی سید محمد احمدی پیوست.

مهدی هاشمی و مهنوش صادقی

پیش تولید "کوسه" از ۱۵ بهمن ماه و در سکوت خبری آغاز شده بود و قرار بود فیلمبرداری آن از اواسط فروردین ماه آغاز شود که با شیوع کرونا به تعویق افتاد و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها اواخر خردادماه کلید زده خواهد شد.

تاکنون حضور پژمان جمشیدی و مهران احمدی در "کوسه" قطع شده است. این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای از پیمان عباسی ساخته می‌شود.

مهدی هاشمی امیر جعفری امین حیایی ریحانه پارسا قاتل بروس لی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین