کد خبر: 49649 A

شاهرخ خان در دو نقش متفاوت

شاهرخ خان در دو نقش متفاوت

شاهرخ خان بازیگر بالیوودی ۲ فیلم آماده برای اکران در سینماهای هند دارد که در یکی از آنها با آمیتاب باچان هم‌بازی شده است.

ایران آرت: شاهرخ خان چهره مشهور بالیوود آخرین بار در فیلم "صفر" ساخته آناند ال رای روی پرده‌های بزرگ دیده شد. آن فیلم نتوانست خیلی توجه بینندگان را به خود جلب کند و از آن موقع تا به حال این بازیگر رسماً حضور در هیچ پروژه‌ای را تایید نکرده است. به همین دلیل هواداران بسیار مشتاق دیدن دوباره او روی پرده‌های سینما هستند.

با وجود اینکه هنوز چیزی رسماً اعلام نشده، شاهرخ خان تا به حال صحنه‌هایی را در ۲ فیلم سینمایی فیلمبرداری کرده و مشخص است که او در آن‌ها حضور خواهد داشت اما میزان نقش او معلوم نیست.

به گزارش مهر، یکی از این ۲ پروژه فیلم "برهماسترا" ساخته آیان موکرجی با نقش‌آفرینی رانبیر کاپور، آلیا بات و آمیتاب باچان و دیگری فیلم بیوگرافیکی "راکتری" ساخته آر مادهاوان درباره نامبی نارایانان است. گفته می‌شود در هر ۲ فیلم شخصیتی که شاهرخ خان بازی کرده برای داستان مهم است و روایت را پیش می‌برد.

گزارش شده که در فیلم اول او نقش یک دانشمند را ایفا می‌کند و در فیلم دوم او در نقش خبرنگاری ظاهر می‌شود که با نامبی نارایانان مصاحبه می‌کند و شخصیت اول داستان را با فلش‌بک به داستان زندگی‌اش بازمی‌گرداند.

هر دو فیلم در حال حاضر در مرحله پس از تولید هستند و این احتمال وجود دارد که هر دو سال آینده به سالن‌های سینما برسند.

با وجود اینکه شاهرخ خان رسماً حرفی درباره این مسأله نزده، شایعه شده که این بازیگر همچنین قراردادی امضا کرده تا در فیلم بعدی ساخته راجکومار هیرانی نقش‌آفرینی کند. او همچنین با آتلی فیلمساز تامیل و عاشق ابو کارگردان همراه شده تا پروژه‌های آینده‌اش را پیش ببرد. که هنوز جزییات بیشتری از این پروژه‌ها در دست نیست.

 

بالیوود شاهرخ خان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین