کد خبر: 49684 A

روایت خانم بازیگر از افتادن در تله "گرگ‌ومیش"/ مانند گروگان‌گیری بود

روایت خانم بازیگر از افتادن در تله "گرگ‌ومیش"/ مانند گروگان‌گیری بود

این‌که آنا کندریک چقدر اغراق می‌کند مشخص نیست، اما او تجربه بازی در فیلم "گرگ و میش" را با یک حادثه گروگان‌گیری مقایسه می‌کند.

ایران آرت: تحمل آسیب روحی و روانی ساده نیست. این صدمات به هر شکلی ممکن است وارد زندگی افراد شوند اما به نظر می‌رسد که حتی بعضی ممکن است از بازی در فیلم‌ "گرگ‌ومیش" در پورتلند هم آسیب روحی ببینند.

"آنا کندریک" در مصاحبه با مجله‌ی "ونتی فر" ضمن صحبت راجع به دوران بازیگری‌اش، از تجربه‌ی ناخوشایند بازی در "گرگ‌ومیش" در اواخر دهه‌ی ۲۰۰۰ گفته است. او می‌گوید شرایط به حدی تلخ بوده که تفاوتی با گرفتار شدن در یک گروگان‌گیری نداشته. 

کندریک توضیح می‌دهد: "اولین قسمت "گرگ‌ومیش" در پورتلند، اوریگن فیلمبرداری شد و به یاد می‌آورم که احساس سرما و بی‌چارگی می‌کردم. با خود می‌گفتم: "می‌دانم که این گروه از افراد فوق‌العاده‌اند و شک ندارم که زمانی با آن‌ها دوست‌ خواهم شد، اما دلم می‌خواهد همه را به قتل برسانم." شرایط خاصی وجود داشت، مثل تحمل یک آسیب روحی بود. مثل این بود که از یک حادثه‌ی گروگان‌گیری نجات پیدا کرده بودم…"

۳۰نما نوشت؛ البته بدیهی است که کندریک کمی در این باره اغراق می‌کند، وگرنه چطور ممکن است بازیگری در یک فیلم استودیویی بزرگ نقش یک دانش‌آموز دبیرستانی در مدرسه‌ای پر از خون‌آشام را بازی کند و دستمزد بسیار بالایی دریافت کند، و سپس این تجربه را با یک آسیب روحی و گرفتار شدن در یک حادثه‌ی گروگان‌گیری مقایسه کند؟

کندریک به تازگی در سریال "زندگی عشقی" شبکه‌ی HBO Max بازی کرده است. سریال کوتاه "آدمک او برای شبکه‌ی کوئیبی نیز روز گذشته در دسترس قرار گرفت.

 

هالیوود بازیگر خانم بازیگر گرگ و میش آنا کندریک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین