کد خبر: 49940 A

پربازدیدترین عکس‌های بهاری سلبریتی‌ها/ از آشپز شدن الناز شاکردوست تا اروپاگردی مهناز افشار

پربازدیدترین عکس‌های بهاری سلبریتی‌ها/ از آشپز شدن الناز شاکردوست تا اروپاگردی مهناز افشار

پربازدیدترین عکس‌ها و ویدئوهای بازیگران و هنرمندان معروف کشورمان در ماه‌های اخیر مربوط به تصاویر و ویدئوهایی است که از خود در اوقات فراغت منتشر کرده‌اند.

ایران آرت: بهار ۹۹ در ایران و جهان با کرونا همراه بود و خیلی‌ها را خانه نشین کرد. هشتگ در خانه بمانیم و قرنطینه را جدی بگیریم، اوایل بهار امسال، در صفحات سلبریتی‌ها و میلیون ها کاربر اینستاگرام در ایران و جهان، استفاده شد. جهان با نیم میلیون کشته مواجه شد و به نظر می‌رسد باید آماده موج دوم مرگبار این ویروس منحوس در تابستان امسال باشیم.

در این گزارش نگاهی داریم به شماری از پست‌های اینستاگرامی پر لایک و بازدید و جنجالی برخی از سلبریتی‌های ورزش و سینما. همچنان الناز، مهناز و بهنوش و رامبد، در فهرست پر فالوئرین صفحات اینستاگرام ایران هستند. 

به نقل از روزیاتو، بهنوش بختیاری با ۸.۶ میلیون دنبال‌کننده، اخیرا ویدیویی از افتتاح یک آرایشگاه لاکچری در شمال تهران را به اشتراک گذاشت که به دلیل حجاب بانوان در این ویدیو، کامنت‌های زیادی دریافت کرد. این ویدیو نیم میلیون بار دیده شد. 

1



الناز شاکردوست هم در دوران قرنطینه، لباس طبخ بر تن کرده و تصویری از آشپزی‌هایش در خانه‌اش در شمال تهران را به اشتراک گذاشت و نوشت که قرنطینه بهاری از من یک آشپز ساخت. او هشتگ درخانه بمانیم را در پست های بهاری استفاده می‌کند.

2


 

پست جالب استاد پرویز پرستویی به مناسبت درگذشت استاد محمد رضا کشاورز که آگهی ترحیم استاد کشاورز (شعبان استخوانی) در سریال هزار دستان به کارگردانی مرحوم استاد علی حاتمی بود.

3
 


یکی از پست های پر لایک و کامنت نیکی کریمی (هنرپیشه و کارگردان مطرح سینمای ایران) در بهار کرونایی ۹۹، دیدار او با غزل رشیدی و سلفی آینه ای در خانه وی بود که نیکی خانم از هشتگ حال خوب و رفیق برای دیده شدن بیشتر عکس ۱۰۰ هزار لایکی استفاده کرد.

4

 

بهرام رادان و موتور سواری در کارتینگ آزادی در کنار قهرمانان موتور سورای ایران در یکی از روزهای بهار کرونایی سال ۱۳۹۹ در عکسی با ۱۲۲ هزار لایک.

5

 

محمدرضا گلزار در روزهای کرونایی خرداد ۹۹، به سالن ورزشی سام فیت رفته و مشغول بازی با جواد کاظمیان و دوستان است. بعضی از فوتبالیست ها نیز این ویدیو ۸۰۰ هزار بازدیدی، کامنت گذاشته‌اند.

6

 

پرستو صالحی با سلفی در دادسرای تهران در خرداد ۹۹، خبر ساز شد. چندی پیش هم هدیه یکی از دوستانش را به نمایش گذاشت.

7

 

پست جدید رامبد جوان درباره روز ملی گل و گیاه. او حدود ۱۱ میلیون دنبال کننده دارد.

8


 

همسر رامبد جوان (نگار جواهریان) در روزهای پایانی خرداد ۹۹ نیز این پست را به اشتراک گذاشت

9

 

مهناز افشار در بهار کرونایی ۲۰۲۰ میلادی، در اروپا سیر می‌کند و با استایل‌های بهاری، لایک‌هایش را افزایش می‌دهد. او بزودی شمار دنبال کننده های خود را به ۱۲ میلیون نفر می رساند تا پر لایک ترین صفحه ایرانیان در اینستاگرام، کماکان در اختیار وی باشد.

10

 

پرویز پرستویی محمدرضا گلزار الناز شاکردوست مهناز افشار بهنوش بختیاری بهرام رادان رامبد جوان نگار جواهریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین