کد خبر: 50548 A

فیلمی که مخفیانه در قرنطینه ساخته شد

فیلمی که مخفیانه در قرنطینه ساخته شد

این پروژه اگرچه مخفیانه ضبط شده اما صنف نویسندگان، بازیگران و کارگردانان آن را تأیید کرده‌اند و عوامل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جلوی دوربین رفته‌اند.

ایران آرت: سم لوینسون خالق سریال "سرخوشی" با همکاری زندیا و جان دیوید واشینگتن در حین پاندمی ویروس کرونا مخفیانه فیلمی به تولید رسانده است. این فیلم که "مالکم و ماری" نام دارد بین ۱۷ ژوئن تا ۲ ژوئیه در کالیفرنیا تصویربرداری شده است. این پروژه اگرچه مخفیانه ضبط شده اما صنف نویسندگان، بازیگران و کارگردانان آن را تأیید کرده‌اند و عوامل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جلوی دوربین رفته‌اند. 

از داستان "مالکم و ماری" اطلاعاتی منتشر نشده اما گفته می‌شود که فیلم یادآور "داستان زناشویی" است و مضامین اجتماعی مختلفی که دنیا در حال تجربه است در آن وجود دارد. تولید پروژه در یک لوکیشن صورت گرفته و سعی شده از تهویه‌ هوا به ندرت استفاده شود.

به گزارش 30نما، تمامی عوامل و بازیگران پیش از ورود به محل فیلمبرداری به مدت دو هفته در خانه‌های مجزا ساکن شده‌اند. آن‌ها پس از ملاقات با یکدیگر نیز فاصله‌گیری اجتماعی را رعایت کردند و ماسک پوشیدند. بازیگران در محوطه‌ باز تمرین کردند تا بهتر بتوانند فاصله‌ی اجتماعی را حفظ کنند. در حین فیلمبرداری هیچ‌کس اجازه‌ ورود یا خروج نداشته است.

لوینسون بودجه‌ی این پروژه‌ را با همکاری همسرش اشلی، زندیا، واشینگتن و "کوین توران" تهیه‌کننده تأمین کرده است. او در سریال "سرخوشی" با زندیا همکاری کرد و اواسط ماه مارس فیلمبرداری فصل دوم را متوقف کرد. "مارسل ریو" فیلمبردار سریال "سرخوشی" و "مایکل گراسلی" طراح صحنه در "مالکم و ماری" همکاری کرده‌اند.

 

فیلم سینمایی هالیوود زندیا جان دیوید واشینگتن سم لوینسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین