کد خبر: 51156 A

دیوید لینچ هواداران را غافل‌گیر می‌کند

دیوید لینچ هواداران را غافل‌گیر می‌کند

کارگردان بزرگ سینما در ماه‌های اخیر بیشتر وقتش را صرف تولید محتوا برای کانال یوتیوبش کرده است اما به نظر می‌رسد در کنار آن به دنبال تولید یک پروژه عظیم باشد.

ایران آرت: یکی از نقاط روشن قرنطینه ایجاد کانال یوتیوب "تئاتر دیوید لینچ" با همکاری "سابرینا اس. ساترلند" تهیه‌کننده‌ی همیشگی "دیوید لینچ" بود. لینچ از طریق این صفحه هم به گزارش روزانه‌ی وضعیت آب‌وهوای لس‌آنجلس می‌پردازد و هم مجموعه‌ای از ویدیوها تحت عنوان "دیوید لینچ امروز روی چه چیزی کار می‌کند؟" را منتشر می‌کند. او فیلم کوتاهی را هم برای اولین بار از این پلتفرم عرضه کرده و اما فعالیت‌های او در یوتیوب ممکن است به زودی پایان پذیرد. 

لینچ به تازگی در مصاحبه با "دیلی بیست" در مورد آینده‌ی فیلمسازی خود وعده‌های مبهمی داده است. او جزئیات دقیقی فاش نمی‌کند اما می‌گوید: "شاید چیزهایی از راه برسد که موجب شود وقت کمتری برای کانال [یوتیوب] بگذارم." بنابراین به نظر می‌رسد که لینچ در حال مقدمه‌چینی برای تولید یک پروژه‌ی تازه است.

به گزارش 30نما، در مورد فیلم یا سریال جدید "دیوید لینچ" چند ماهی است که شایعاتی به گوش می‌رسد. این کارگردان آخرین بار "توئین پیکس: بازگشت" را سپتامبر سال ۲۰۱۷ از شبکه‌ی شوتایم پخش کرد. اکتبر سال گذشته نیز گزارش شد که لینچ مخفیانه در حال کار بر روی فصل چهارم "توئین پیکس" است. این شایعه زمانی قوت گرفت که جنیفر، دختر لینچ که یکی از اعضای هیأت مدیره "موزه‌ وحشت هالیوود" است در شبکه‌های اجتماعی نوشت که لینچ "چیزی بسیار جذاب" در مورد آینده‌ی "توئین پیکس" فاش کرده است. اما از آن زمان تاکنون اطلاعیه‌ای در مورد "توئین پیکس" منتشر نشده است.

ژانویه گذشته دوباره گزارش‌ها در مورد احتمال تولید پروژه‌ی جدید "دیوید لینچ" افزایش پیدا کرد چرا که فیلمساز فیلم کوتاه "جک چه کار کرده؟" را از نت‌فلیکس منتشر کرد. در این گزارش‌ها آمده بود که لینچ ممکن است همکاری خود با نت‌فلیکس را ادامه دهد و یک فیلم یا سریال اریجینال برای این شبکه بسازد. او آوریل گذشته در مصاحبه با "هالیوود ریپورتر" در مورد این شایعات گفت: "همه جور شایعه‌ای وجود دارد… اما می‌توانم به شما بگویم که در این رابطه هیچ اتفاقی در حال وقوع نیست."

با این حال، لینچ به تازگی ادعا کرده است که بر روی پروژه‌ی تازه‌ای کار می‌کند اما اینکه این پروژه با همکاری نت‌فلیکس ساخته شده یا نه هنوز مشخص نیست. ساترلند در مصاحبه با "دیلی بیست" می‌گوید آینده‌ی فیلمسازی لینچ همه‌شمول‌تر خواهد بود و برخلاف همیشه که کارگردان با یک گروه ثابت کار می‌کرد، این بار تنوع نژادی را در نظر خواهد گرفت.

 

دیوید لینچ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین