کد خبر: 51326 A

بردلی کوپر جایگزین دی کاپریو می‌شود؟

بردلی کوپر جایگزین دی کاپریو می‌شود؟

در حالی که آوریل سال گذشته اعلام شده بود لئوناردو دی کاپریو قرار است نقش اصلی فیلم جدید پل توماس اندرسون باشد، اکنون بردلی کوپر در آستانه پیوستن به این فیلم است.

ایران آرت: بردلی کوپر اولین بازیگر طراز اول هالیوودی است که احتمال پیوستن او به فیلم جدید "پل توماس اندرسون" که داستانی در دهه‌ی ۱۹۷۰ "سان فرناندو ولی" روایت می‌کند وجود دارد. "هالیوود ریپورتر" تأیید کرده است که کوپر برای بازی در یک نقش نامشخص در حال مذاکره است. اندرسون که فیلم "رشته خیال" را با فکوس فیوچرز عرضه کرد، برای این فیلم با استودیوی ام‌جی‌ام همکاری خواهد کرد. 

تولید فیلم جدید اندرسون قرار بود بهار و تابستان امسال انجام بگیرد اما پاندمی کرونا فیلمبرداری را تا مدت نامعلومی به تأخیر انداخته است. فیلمنامه‌ی پروژه در مورد یک دانش‌آموز دبیرستانی در سان فرناندو ولی است که سابقه‌ی بازیگری هم دارد. اندرسون متولد این منطقه است و تاکنون سه فیلم با داستان‌هایی که در زادگاهش روی می‌دادند ساخته‌ است: "شب‌های عیاشی"، "مگنولیا" و "عشق گیج". گفته می‌شود که فیلم جدید ساختار چندلایه‌ی "مگنولیا" را با دهه‌ی ۱۹۷۰ که در "شب‌های عیاشی" به تصویر کشیده شد پیوند می‌زند. هالیو‌وود ریپورتر گزارش می‌دهد که اندرسون به دنبال شروع فیلمبرداری پروژه در فصل پاییز است.

به گزارش 30نما، آوریل سال ۲۰۱۹ گزارش شده بود که احتمال پیوستن "لئوناردو دی‌کاپرو" به فیلم اندرسون وجود دارد. کوپر پیش از پاندمی در حال فیلمبرداری "کوچه کابوس" به کارگردانی "گی‌یرمو دل تورو" بود. این کارگردان ماه گذشته گفته بود که نیمی از فیلم جدیدش را فیلمبرداری کرده است. کوپر در فیلم دل تورو نقش اصلی را در مقابل "کیت بلانشت"، "رونی مارا"، "ران پرلمن"، "ریچارد جنکینز" و "ویلم دافو" بازی می‌کند.

کوپر علاوه بر "کوچه‌ کابوس"، در حال توسعه‌ی یک فیلم بیوگرافیکال در مورد "لئونارد برنستین" برای نت‌فلیکس است. این پروژه قرار است دومین فیلم بلند کوپر در مقام کارگردان پس از "ستاره‌ای متولد شده است" باشد. "تاد فیلیپس"، "مارتین اسکورسیزی" و "استیون اسپیلبرگ" تهیه‌کنندگان این پروژه‌اند.

 

دی کاپریو بردلی کوپر پل توماس اندرسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین