کد خبر: 51390 A

بازیگر بابا سیبیلو کرونا گرفت

بازیگر بابا سیبیلو کرونا گرفت

رضا شفیعی جم، بهاره رهنما، امیر حسین صدیق و رز رضوی بازیگران اصلی این فیلم را تشکیل می‌دهند.

ایران آرت: تهیه‌کننده فیلم سینمایی "بابا سیبیلو" از تعطیلی مراحل فیلمبرداری و تولید این اثر به دلیل شرایط پیچیده کرونا و ابتلای ناگهانی یکی از بازیگران این اثر به کرونا خبر داد و گفت: با آرام شدن شرایط بار دیگر مراحل ساخت این اثر سینمایی را از سر خواهیم گرفت.

‎احمد احمدی تهیه کننده فیلم سینمایی "باباسیبیلو" که به کارگردانی ادوین خاچیکیان تولید می شود، ضمن اعلام این خبر گفت: متاسفانه به دلیل شرایط پیچیده کرونا ناگزیر به تعطیلی پروژه شدیم. ما تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کردیم. هر چند هر روز پزشک و کادر درمانی از گروه تست می‌گرفت اما با ابتلای ناگهانی یکی از بازیگران اصلی به کرونا برای حفظ سلامتی بقیه اعضای تیم ناگزیر به تعطیلی شدیم.

‎احمدی در ادامه درخصوص روند پروژه گفت: مهم ترین دغدعه ما در حال حاضر سلامت افراد گروه است. تمام تلاش خود و گروه را برای درمان و مراقب بیماران به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم در اولین فرصت فیلمبرداری را به پایان رسانده و فیلم را آماده نمایش کنیم.

‎احمدی  در پایان گفت: "بابا سیبیلو" یک فیلم مستقل است و ما هیچ حمایتی نداشته ایم. امیدوارم بتوانیم از پس این خسارت ها برآییم.

‎رضا شفیعی جم، بهاره رهنما، امیر حسین صدیق، رز رضوی، پارسیا شکوری، محمد طاها بهروزپور، یوسف صیادی، علی کاظمی، عباس محبوب، اردشیر کاظمی و هانیه غلامی تعدادی از بازیگران فیلم سینمایی "بابا سیبیلو" هستند.

‎احمد احمدی در کارنامه خود فیلم های همچون ردکارپت، لازانیا و پیشی میشی را تهیه کرده است.

 

بهاره رهنما بازیگر رضا شفیعی جم امیرحسین صدیق کرونا بابا سیبیلو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین