کد خبر: 51733 A

برد پیت و جنیفر انیستون دوباره به هم می‎رسند

برد پیت و جنیفر انیستون دوباره به هم می‎رسند

این اولین بار نیست که پیت و انیستون پس از سال‌ها دوباره با یکدیگر ملاقات می‌کنند.

ایران آرت: برد پیت و جنیفر انیستون که از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ با هم ازدواج کرده بودند از جمله‌ افراد سرشناسی خواهند بود که در جلسه‌ی فیلمنامه‌خوانی مجازی فیلم "اوقات خوش در ریجمونت های" حاضر خواهند شد. "شان پن" که با این فیلم ستاره شد یکی از بازیگران حاضر در جلسه است. "جیمی کیمل" مجری باسابقه‌ی شوهای آخر شب، "مورگان فریمن"، "شیا لابوف"، "متیو مک‌کانهی"، و "جولیا رابرتس" دیگر چهره‌های شناخته‌شده‌ی این جلسه‌اند. 

این اولین بار نیست که پیت و انیستون پس از سال‌ها دوباره با یکدیگر ملاقات می‌کنند. آن‌ها در پشت صحنه‌ی مراسم اهدای جوایز "صنف بازیگران" (SAG Awards) یکدیگر را در آغوش گرفتند و هوادارانشان را به مرز جنون رساندند. مشارکت‌کنندگان قرار نیست برای این رویداد زنده که توسط بنیاد خیریه‌ی پن اجرا می‌شود، جلسات آزمایشی برگزار کنند.

به گزارش 30نما، فیلم "اوقات خوش در ریجمونت های" به نویسندگی "کامرون کرو" از کتابی به همین نام به نوشته‌ی خودش اقتباس شده بود. کرو داستان‌های خود را از تجاربش در دوران دبیرستان الهام گرفته است. پن در این فیلم نمایشی به یاد ماندنی در نقش "جف اسپیکولی" داشت. دیگر بازیگران فیلم "نیکلاس کیج"، "فیبی کیتس"، "آنتونی ادواردز"، "جنیفر جیسون لی"، "فارست ویتاکر"، "اریک استالتز" و "جاج راینهولد" بودند.

این رویداد شنبه آینده ساعت ۳ بامداد از طریق صفحه‌ی فیسبوک بنیاد پن پخش خواهد شد.

 

برد پیت جنیفر انیستون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین