کد خبر: 51780 A

کشف یک راز جدید از "بازی تاج و تخت"/ برادر جان اسنو پیدا شد

کشف یک راز جدید از "بازی تاج و تخت"/ برادر جان اسنو پیدا شد

تئوری جدید طرفداران "بازی تاج و تخت" می‌گوید که جان اسنو و سامول تارلی در واقع برادران تارگرین هستند

ایران آرت: همانطور که طرفداران می‌دانند مسیر داستانی مجموعه کتاب‌های اورجینال جورج آر آر مارتین با عنوان "ترانه ای از یخ و آتش" (A Song of Ice and Fire) و سریال تلویزیونی "بازی تاج و تخت" (Game of Thrones) بعد از پیشی گرفتن سریال از کتاب ها دچار تفاوت هایی شد. در حالی که همه طرفداران منتظر به پایان رسیدن و انتشار کتاب بادهای زمستان (The Winds of Winter) به عنوان جلد یکی به آخر مجموعه کتاب های فانتزی مارتین هستند، برخی از طرفداران ریزبین ادعا کرده اند که به مهم ترین پیچش داستانی این بخش از کتاب های مارتین پی برده اند.

به گزارش روزیاتو، یکی از مهم ترین بخش های کتاب های مارتین که دیوید بنیاف و دی بی وایس، شورانرهای سریال بازی تاج و تخت از داستان کنار گذاشتند، ماجرای ظهور گریف جوان بود که ادعا می کرد برادر بزرگ تر دنریس تارگرین است. همانطور که می دانید، در نسخه سریالی در نهایت مشخص شد که جان اسنو (کیت هرینگتون) از خانواده تارگرین ها بوده و در نتیجه رابطه عاشقانه ریگار (برادر دنریس) و لیانا (خواهر ند استارک) به دنیا آمده است. گریف جوان یا یانگ گریف که در کتاب های مارتین، تیریون لنیستر در سفرهایش با او روبرو می شود، ادعا می کند که اولین فرزند ریگار تارگرین است که بدنبال حمله رابرت برثیون به کینگر لندینگ و کشته شدن پادشاه دیوانه، همانند دنریس و ویسریس، برای نجات جانشان و به طور مخفیانه به خارج از کینگز لندینگ منتقل شده است.

با این وجود بسیاری از طرفداران سریال و کتاب های مارتین بر این باورند که گریف جوان یک شاه ماهی قرمز و یک شخصیت کلیدی است که مارتین در روایت داستانی خود گنجانده اما این موضوع باعث نشده که آن ها به این باور برسند که یک تارگرین مخفی دیگر نیز در سریال وجود دارد زیرا ارتباط نزدیکی میان اژدهایان و عدد سه وجود دارد.

آن ها بر این باورند که تارگرین سوم بسیار آشنا بوده و یکی از دوستان نزدیک جان اسنو است. بر اساس تئوری طرفداران، سامول تارلی در واقع همان ایگان است که توسط رندال تارلی که از دوستان و طرفداران تارگرین ها بوده به فرزندی پذیرفته شده و به عنوان فرزند خود بزرگ کرده است. آن ها برای اثبات ادعای خود به دشمنی سامول و پدرش هم در سریال و هم در کتاب های مارتین اشاره کرده اند.

همچنین آن ها می گویند که ممکن است سامول تارلی همانند جان اسنو به خاطر در امان ماندن از کشته شدن به نگهبانی در دیوار یخی فرستاده شده و نه برای تنبیه. اگر چه سریال بازی تاج و تخت با یک فصل پایانی جنجالی خاتمه یافت اما این پایان دنیای وستروس نخواهد بود. پیش درآمدی بر این سریال که به ورود خاندان تارگرین به وستروس و جنگ داخلی پس از آن اختصاص دارد در حال ساخته شدن است. این سریال با عنوان خاندان اژدها (House of the Dragon) با نظارت مارتین ساخته شده و در مورد سه شخصیت اصلی آن نیز تصمیم گیری شده است.

 

بازی تاج و تخت جان اسنو کیت هرینگتون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین