کد خبر: 52053 A

نیکلاس کیج اژدها می‌شود

نیکلاس کیج اژدها می‌شود

در این سریال کیج در نقش یک اژدهای مست که در انزوا زندگی می‌کند صداپیشگی خواهد کرد.

ایران آرت: نیکلاس کیج در طول دهه‌های گذشته نقش‌های گوناگونی را تجربه کرده. چه کسی می‌تواند نقش او در "تغییر/چهره" یا دنباله‌ی فیلم ابرقهرمانی "روح انتقام" را فراموش کند؟ او البته با فیلم "مندی" توجه گروهی از منتقدین را هم جلب کرد. اما حالا با سریال "های‌فایر" (Highfire) شاید عجیب‌ترین نقش خود را بازی کند. 

جمعه (۲۸ آگست) گزارش شد که کیج برای صداپیشگی در سریال فانتزی و لایو-اکشن "های‌فایر" برای آمازون قرارداد بسته است. در این سریال کیج در نقش یک اژدهای مست که در انزوا زندگی می‌کند صداپیشگی خواهد کرد. سریال از رمانی نوشته‌ی "ایان کولفر" اقتباس شده و گفته می‌شود فانتزی را با رئالیسم پیچیده‌ی عنوانی مانند "کارآگاه واقعی" ترکیب می‌کند.

به گزارش 30نما، "های‌فایر" توسط "دیوی هلمز" توسعه پیدا می‌کند که شاید بیشتر با تهیه‌کنندگی سریال "شورتی را بگیر" شناخته می‌شود. او علاوه بر این سابقه‌ی نویسندگی برای سریال‌هایی چون "بی‌شرم" و "نظم و قانون" را دارد. بنابراین چیره‌دستی هلمز در روایت‌های رئالیسم ثابت شده است و باید دید او چگونه میان دنیای جادو و اژدها و واقعیت توازن برقرار می‌کند.

کیج علاوه بر "های‌فایر" پروژه‌های دیگری نیز در حال توسعه دارد. "سرزمین عجایب ولی" و بازی در نقش خودش در فیلم "وزن تاب‌ناپذیر استعداد عظیم" و نیز قنش "جو اگزاتیک" در اقتباسی از داستان "تایگر کینگ" از جمله‌ی این پروژه‌ها خواهند بود.

اخیراً گزارش شد که "پدرو پاسکال" در فیلم "استعداد عظیم" نقش یکی از هواداران شخصیت کیج را بازی می‌کند. این فیلم در سال ۲۰۲۱ روی پرده می‌رود.

 

هالیوود نیکلاس کیج روح انتقام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین