کد خبر: 52674 A

لاله اسکندری دختر کدخدا شد/ عکس

لاله اسکندری دختر کدخدا شد/ عکس

حسین محجوب، نادر فلاح، لاله اسکندری و میرطاهر مظلومی از بازیگران سریال "جشن سربرون" هستند.

ایران آرت: تصویربرداری سریال تاریخی "جشن سربرون" به کارگردانی مجتبی راعی در اطراف آزادراه تهران ـ شمال ادامه دارد.

حسن نجاریان ـ تهیه‌کننده سریال "جشن سربرون" ـ با اعلام خبر بالا افزود: در این بخش از تصویربرداری مجموعه، بخش‌های مربوط به محوطه چادر انجام می‌شود که روند تصویربرداری بسیار خوب است و امیدواریم با قوت این بخش از مجموعه را تصویربرداری کنیم.

او در ادامه توضیح داد: در این بخش از مجموعه حسین محجوب، نادر فلاح،  لاله اسکندری و میرطاهر مظلومی جلوی دوربین خواهند رفت. تصویربرداری این بخش با همکاری صمیمانه مدیریت و عوامل آزادراه تهران ـ شمال میسر شد.

بر اساس این گزارش، سریال "جشن سربرون" مجموعه‌ای ٣٠ قسمتی به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است. این مجموعه به سفارش مرکز سیمافیلم تولید می‌شود و به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد.

در خلاصه داستان "جشن سربرون" آمده است: بهادر، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه "سرخو"، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان پسند می‌آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسرعمویش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم‌های کهنه سرباز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند. درگیری ابعاد بزرگ‌تری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند.

لاله اسکندری حسین محجوب نادر فلاح جشن سربرون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین