کد خبر: 53369 A

بازیگر فیلم "ادوارد دست قیچی" درگذشت

بازیگر فیلم "ادوارد دست قیچی" درگذشت

بازیگر سینما و تلویزیون هالیوود که سابقه بازی در آثاری همچون "ادوارد دست قیچی" را داشت، صبح امروز در سن ۷۷ سالگی و بر اثر بیماری‌های مزمن درگذشت.

ایران آرت: «کونچتا فرل» بازیگر سینما و تلویزیون هالیوود که سابقه بازی در آثاری همچون «ادوارد دست قیچی» را داشت، صبح امروز در سن ۷۷ سالگی و بر اثر بیماری‌های مزمن درگذشت.

وی سال ۱۳۲۲ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار کونچتا فرل می‌توان به بازیگری در فیلم ادوارد دست قیچی، فیلم شبکه و فیلم ارین براکویچ اشاره کرد.

کونچتا فرل نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۵۴ در ۳۲ سالگی در فیلم قهرمان کشنده به کارگردانی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم ادوارد دست قیچی، بیشتر نبود، اما تجربه خوبی برای کونچتا فرل محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون، جیمز ارل جونز، و تریت ویلیامز را تجربه کرد.

به گزارش میزان کونچتا فرل در سال ۱۳۶۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم کونچتا فرل در این سال، بازیگری در فیلم ادوارد دست قیچی به کارگردانی تیم برتون محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی کونچتا فرل بازی در فیلم ادوارد دست قیچی بوده است. کونچتا فرل سال ۱۳۶۹ در ۴۷ سالگی در فیلم ادوارد دست قیچی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با تیم برتون همکاری داشته است. کونچتا فرل توانست با بازی در فیلم ادوارد دست قیچی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جانی دپ، وینونا رایدر، دایان ویست و آنتونی مایکل هال بر تجارب او افزود.

کونچتا فرل علاوه‌بر فیلم ادوارد دست قیچی، سال ۱۳۵۵ در ۳۳ سالگی در فیلم شبکه نیز بازی کرده است. کونچتا فرل این‌بار با سیدنی لومت یعنی کارگردان فیلم شبکه و هنرمندانی، چون فی داناوی، ویلیام هولدن، Peter Finch و رابرت دووال همکاری داشت.

 

هالیوود بازیگر زن خانم بازیگر ادوارد دست قیچی کونچتا فرل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین