کد خبر: 53498 A

ابتلای لاله اسکندری به ویروس کرونا/ زره‌پوش شدن هم اثر نکرد!

ابتلای لاله اسکندری به ویروس کرونا/ زره‌پوش شدن هم اثر نکرد!

لاله اسکندری ابتلایش به کرونا را تایید کرد و گفت آمارها نشان می‌دهد بازیگران بیشتر از همه کرونا گرفته‌اند.

ایران آرت: بعد از کرونایی شدنِ محمدرضا گلزار و نوید محمدزاده، تست کرونایِ لاله اسکندری هم مثبت شد. او این روزها مشغول بازی در سریال "جشن سربرون" است و البته خودش هنوز نمی‌داند کجا به این ویروس مبتلا شده است.

اسکندری در اولین گفت‌وگو بعد از کرونایی شدنش به تسنیم  گفت:‌ من شب گذشته تست دادم و گفتند امروز ظهر آماده می‌شود. بیشتر نگرانی‌ام برای دوستان و همکارانی است که بی‌اطلاع از داشتنِ کرونا کنارشان کار کردم. 

او تأکید کرد: واقعاً بیشترین مراقبت‌ها را چه در سر صحنه و چه در بیرون از منطقه فیلمبرداری داشته‌ام اما مشخص نیست با افرادی که سر و کار داریم به این بیماری مبتلا هستند یا خیر. و بسیاری ناقل کرونا هستند حتی خودشان هم نمی‌دانند. در صفحه شخصی‌ام هم نوشتم که زره پوش شدن هم اثر نکرد و متأسفانه متوجه شدم که تست کرونایم مثبت شده است. 

اسکندری با اشاره به اینکه از مردم می‌خواهم کرونا را بیشتر جدی بگیرند، افزود: مردم همیشه به ما لطف داشته‌اند و نگران حال و روز ما بوده‌اند. از مردم می‌خواهم کرونا را بیشتر جدّی بگیرند؛ اگر من پستی هم گذاشتم بیشتر برای جدّی گرفتن مردم بوده است. مگرنه هیچ‌وقت دوست نداشته‌ام کسی را ناراحت کنم. 

https://static3.jamaran.news/servev2/kL0MzHuPZNl6/lLl5vbV5w7c,/%D9%84%D8%A7%D9%84%D9%87+%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D9%86%D8%AF%D8%B1%DB%8C.jpg

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره قرنطینه‌شدن در خانه و یا بستری شدن در بیمارستان، خاطرنشان کرد: الان به پزشک بیماری‌های عفونی مراجعه کرده‌ام تا بدانم مراحل درمان را چگونه باید سپری کنم. خیلی از همکاران ما مثل محمدرضا گلزار و نوید محمدزاده و دوستان دیگر به کرونا مبتلا شده‌اند، باید بیشتر جدی بگیریم و رعایت کنیم. اینکه می‌گویند در شلوغی‌ها و تجمع‌ها نباشید، بی‌راه نیست و کاملاً درست است.

اسکندری گفت: آمارها نشان می‌دهد بازیگران بیشتر از همه گرفته‌اند. اکثر دوستان ما هم سرکار بودند، حتی با وجود رعایت پروتکل‌های بهداشتی، باز هم این اتفاق افتاده است. اطلاع‌رسانی کردیم تا مردم بیشتر، کرونا را جدی بگیرند.

 

 

لاله اسکندری محمدرضا گلزار نوید محمدزاده
نظرات خوانندگان
  • ali-sky7
    پاسخ

    فقط زره پوش بودن کافی نیست.بیشتر مواد خوراکی که مصرف میکنیم مخصوصا غذاهایی مثل فست فود و پیتزا و ..... که از بیرون سفارش میدهیم امکان انتقال ویروس را فراهم میکند.

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین