کد خبر: 53636 A

اعتراف نیکول کیدمن به بالاتر بودن استعداد جولیا رابرتز

اعتراف نیکول کیدمن به بالاتر بودن استعداد جولیا رابرتز

خانم کیدمن می‌گوید دلش می‌خواسته نقشی را در "ناتینگ هیل" ایفا کند ولی نه شهرت کافی را داشته و نه استعداد کافی.

ایران آرت: نیکول کیدمن گفته "استعداد کافی" برای بازی در نقشی که جولیا رابرتس در کمدی رمانتیک معروف "ناتینگ هیل" (Notting Hill) ایفا کرد را نداشت.

کیدمن به تازگی به همراه هیو گرانت که در فیلم "ناتینگ هیل" نقش آفرینی کرده بود، مصاحبه ی مشترکی با نشریه ماری کلر داشته است. این دو بازیگر در این مصاحبه درباره ی سریال جدیدشان به نام The Undoing صحبت کردند.

کیدمن و گرانت در این گفتگو به صحبت درباره ی اولین دیدارشان و همکاری با یکدیگر پرداختند و در جریان این صحبت ها بود که کیدمن فاش کرد دوست داشت نقش مقابل گرانت در فیلم "ناتینگ هیل" را ایفا کند و چیزی نمانده بود در فیلم دیگر گرانت، "در واقع عشق" (Love, Actually) هم حضور داشته باشد.

کیدمن گفت: "قرار بود نقش کوچکی در فیلم “در واقع عشق” بازی کنم. یادم نیست چه نقشی بود. نقش بزرگی نبود."

کیدمن در ادامه گفت: "واقعاً دلم می خواست نقشی که جولیا رابرتس در “ناتینگ هیل” داشت را بازی کنم ولی نه شهرت کافی را داشتم نه استعداد کافی را."

 

به گزارش روزیاتو گرانت اما بلافاصله این ادعای کیدمن را رد کرد. فیلم "ناتینگ هیل" محصول ۱۹۹۹ درباره ی یک ستاره سینما (با بازی جولیا رابرتس) است که دل به مردی معمولی (با بازی هیو گرانت) می بازد. این فیلم به موفقیت عظیمی دست یافت، به طوری که نامزدی جایزه ی گلدن گلوب را برای رابرتس و گرانت را به ارمغان آورد و نامزد بهترین فیلم کمدی یا موزیکال گلدن گلوب هم شد.

با این حال، گرانت بعد تر در مصاحبه اشاره کرد که کیدمن از آن زمان موفقیت و جوایز زیادی کسب کرده و گفت که بخشی از جذابیت سریال The Undoing خود کیدمن است: "اسکارهایت از آن می چکد."

کیدمن که تهیه کننده ی سریال The Undoing هم هست در سال ۲۰۰۳ اسکار بهترین بازیگر زن را به خاطر نقش آفرینی اش در فیلم "ساعت ها" (The Hours) دریافت کرد اما اولین بار یک سال پیش از آن برای بازی در فیلم "مولن روژ" (Moulin Rouge) نامزد جایزه اسکار شد. کیدمن از گرانت پرسید که آیا دوست داشت در آن فیلم بازی کند، اما گرانت گفت که هیچ پیشنهادی به او نشده بود.

کیدمن گفت: "من در جایگاهی نبودم که پیشنهادی به تو دهم. ما به عنوان بازیگر بیشتر تحت فرمان کارگردان هستیم و قدرت خیلی کمی داریم، مگر نه؟"

گرانت به شوخی گفت: "من در اواخر دهه ی ۹۰ قدرت زیادی داشتم ولی همه اش را پراندم."

"به هر حال دیگر دوست ندارم از قدرتم استفاده کنم. تو این را به عنوان یک تهیه کننده درک می کنی. بیشتر یک وظیفه است. فکر می کنم خیلی خوب است که فقط یک بازیگر باشی که نقش بازی می کند و کار بازیگری ات را انجام دهی."

سریال The Undoing داستان یک روان درمانگر (با بازی نیکول کیدمن) را روایت می کند که با انتشار یک کتاب زندگی اش از هم می پاشد. پخش این سریال از ۲۵ اکتبر آغاز خواهد شد.

 

جولیا رابرتز نیکول کیدمن جولیا رابرتس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین