کد خبر: 54329 A

لیدی گاگا پارتنر جدید برد پیت شد

لیدی گاگا پارتنر جدید برد پیت شد

لیدی گاگا با پیوستن به فیلم "قطار سریع‌السیر" احتمالا نقش یک آدمکش حرفه‌ای را بازی خواهد کرد.

ایران آرت: لیدی گاگا برنده‌ی اسکار در فیلم اکشن "قطار سریع‌السیر" (Bullet Train) سونی به کارگردانی "دیوید لیچ" به "برد پیت" پیوست. پیش از این دو ستاره، بازیگران دیگری چون "جویی کینگ"، "آرون تیلور جانسون"، "زازی بیتس"، "برایان تایری هنری" و "مایکل شنان" نامزد اسکار به این پروژه ملحق شده بودند.

"زک الکویتس" نویسنده‌ی فیلمنامه براساس رمانی ژاپنی اثر "کوتارو ایساکا" است. داستان فیلم در مورد گروهی از آدمکش‌ها درون یک قطار سریع‌السیر در توکیو است که با یکدیگر تضاد منافع پیدا می‌کنند.

"کلایدر" که پیوستن گاگا به فیلم را تأیید کرده می‌نویسد هنوز مشخص نیست که او نقش یک آدمکش را بازی خواهد کرد یا نه، اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند نقش او کوتاه است و از بازیگران اصلی نیست. "کلی مک‌کورمک" و "آنتوان فوکوا" به همراه "بریتنی موریسی" از استودیوی سونی از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

به گزارش 30نما "لیدی گاگا" آخرین بار در فیلم "ستاره‌ای متولد شده است" (A Star Is Born) در مقابل "بردلی کوپر" ظاهر شده و اسکار بهترین ترانه‌ی اریجینال را کسب کرده است.

انتظار می‌رود "قطار سریع‌السیر" فیلم بعدی گاگا باشد، چرا که "گوچی" (Gucci) به کارگردانی "ریدلی اسکات" هنوز راه درازی تا مرحله‌ی تولید دارد. گاگا در فیلم اسکات در مقابل "رابرت دنیرو"، "ال پاچینو"، "جرد لتو" و "آدام درایور" جلوی دوربین می‌رود.

 

لیدی گاگا برد پیت قطار سریع السیر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین