کد خبر: 54335 A

جورج کلونی: شوخی وحشتناک برد پیت را تلافی کردم

جورج کلونی: شوخی وحشتناک برد پیت را تلافی کردم

جورج کلونی شوخی برد پیت با خود را فاش می‌کند می‌گوید: ماجرای وحشتناکی بود که بعدها تلافی کردم.

ایران آرت: جورج کلونی در حین تولید "یازده یار اوشن" به کارگردانی استیون سودربرگ در سال ۲۰۰۱، با همبازیانش "برد پیت"، "مت دیمون" و "دان چیدل" به‌سرعت پیوند دوستی برقرار کرد. بنابراین تصور شیطنت‌های پشت صحنه‌ دنباله‌ی "دوازده یار اوشن" در سال ۲۰۰۴ چندان دشوار نیست. کلونی اخیراً در مصاحبه با مجله‌ی GQ فاش کرده است که وقتی گروه فیلمبرداری "دوازده یار اوشن" به ایتالیا منتقل شده‌اند، پیت با او یک شوخی شیطنت‌آمیز کرده.

کلونی می‌گوید:‌ "ما به اروپا رفتیم تا "دوازده یار اوشن" را انجام دهیم و بعضی از نماهای آن را در لیک کومو که زادگاه من است بگیریم. برد نامه‌ای به تمامی مردم شهر نوشته بود، شهری که من سال‌ها در آن زندگی کرده بودم. او یک پیام تلفنی ارسال کرده بود که فیلم قرار است به این شهر بیاید و مرا آقای کلونی خطاب یا "دنی اوشن" خطاب کرده بود، و اینکه نباید مستقیم در چشمان من نگاه کنند. بنابراین همه‌ی روزنامه‌ها فکر می‌کردند:‌ "ستاره! جورج کلونی ستاره است!" وحشتناک بود. ماجرای وحشتناکی بود که بعدها تلافی کردم."

به گزارش 30نما یک شب پس از پایان فیلمبرداری، کلونی، پیت، دیمون و چیدل قایقی اجاره کردند تا به یک عمارت متروکه بروند. کلونی می‌گوید: "اولین چیزی که دیدم مجسمه‌ای از یک مار بود که سر یک زن را می‌بلعید یا چنین چیزی. قرار گذاشتیم به هر کسی از بچه‌ها که شب را در این خانه‌ی تسخیرشده با فقط شش شمع و یک بطری نوشیدنی بگذراند ۱۰ هزار دلار بدهیم. پیت شرط را قبول کرد… اما فقط چند ساعت دوام آورد. در طول راه مسخره‌بازی زیادی در جریان بود، اما اوقات خوشی گذراندیم."

این گروه دوباره برای "سیزده یار اوشن" در سال ۲۰۰۷ بازگشتند، اما کلونی شیطنت‌های پشت صحنه‌ی این فیلم را فاش نمی‌کند. هر سه قسمت "اوشن" با بازی پیت و کلونی در سراسر دنیا بیش از ۳۰۰ میلیون دلار فروخته‌اند و قسمت اول با ۴۵۰ میلیون دلار پرفروش‌ترین آن‌هاست.

 

جورج کلونی برد پیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین